Friday, October 18, 2013

Etos nagellakremover met spons

Al eerder schreef ik over de potjes met sponsremovers voor de nagels van Maybelline en Bourjois. Die van Bourjois vond ik best goed, maar ook best prijzig (ruim 7 euro). Nu heb ik een budgettip voor jullie: de nagellakremover  met spons van Etos!

De nagellakremover zit in een glazen potje met een rode spons. Simpel, maar effectief!

De spons van de bovenkant gezien. Je doopt hier je nagel in en zo is je nagellak snel en gemakkelijk te verwijderen.
Deze remover bevat slechts aceton, water, glycerine en parfum. Aceton verwijdert de nagellak en glycerine is verzorgend. Dat er parfum in zit, is ook wel te merken; deze remover ruikt naar aardbeien! De spons is redelijk stevig. Ik kan hiermee wel glitternagellak verwijderen zo lang de glittertjes niet te grof zijn. Natuurlijk gaat de kwaliteit van de spons wel sneller achteruit wanneer je vaak glitternagellak verwijdert, omdat dit meer schuurt. Grovere glitters zoals van die zeshoekjes krijg ik niet van mijn nagels met deze remover, maar dat lukt eigenlijk nooit met van die removers met spons en ook met andere removers is dat al een lastig, tijdrovend karwei. Gewone nagellak gaat er echt heel vlot en makkelijk af met deze remover. Ik vind deze remover van Etos eigen merk in ieder geval zeker niet onder doen voor de removers van de grotere cosmeticamerken.


Ik vind dit een handige remover en het beste van alles; deze kost slechts € 1,99! De duurdere potjes van Maybelline en Bourjois laat ik voortaan mooi in de winkel staan. Dit is wat mij betreft een aanrader!

Gebruik jij dit soort sponsremovers wel eens?

5 comments:

  1. Dit is inderdaad een goede budget variant.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Inderdaad handig, en tof dat hij zo goedkoop is.

    ReplyDelete
  3. Ik heb die van het kruidvat en die vind ik echt niet goed. Als ik weer bij de etos kom neem ik deze me!

    ReplyDelete
  4. heb hem ook gekocht maar nog niet getest, blij dat jij hem al fijn vind!

    ReplyDelete
  5. Ik ben nog op zoek naar zo'n product dus ik ga zeker eens even bij Etos kijken voor deze!

    ReplyDelete