Sunday, September 1, 2013

Filmpje: Opgemaakte producten juli & augustus 2013

De afgelopen twee maanden heb ik al weer zoveel opgemaakt dat ik het tijd vond voor een filmpje hiervan. Kijk mee!

Ik filmde dit aan het begin van de avond en het was erg grauw buiten, waardoor dit helaas ook de lichtinval in de video beinvloedde... Vergeet het filmpje niet in HD te zetten.
Mocht je de video niet kunnen zien, klik dan hier.

Zoals ik vertel in de video ben ik door naar de volgende ronde in de Facelooks-competitie van Demak'Up! Superleuk natuurlijk! Klik HIER voor mijn facelook, Atlantis, en mijn artikel hierover. Vanaf 2 september kun je stemmen! Ga hiervoor naar de Facebook-pagina van Demak'Up. Natuurlijk zou ik het enorm waarderen wanneer jullie op mijn look stemmen!

Ps. Dit zijn de links naar mijn eerdere artikelen met opgemaakte producten van dit jaar:
- Video: Opgemaakte producten tweede kwartaal 2013
- Opgemaakte producten eerste kwartaal 2013

3 comments:

  1. Wawies, da's niet niks :-)Die Clinique moisturizer gebruik ik zelf ook, en ik ben er very happy mee.

    ReplyDelete
  2. Leuke producten heb je opgemaakt!

    ReplyDelete