Wednesday, September 4, 2013

Favoriete make-up en beautyproducten zomer 2013

We hebben nog wat zomerse dagen op dit moment en dat is fijn, want de zomer is ook nog niet voorbij! Wel bijna en daarom vind ik het de hoogste tijd om jullie mijn favoriete producten van deze zomer te laten zien. Kijk mee!

Dramatically Different Moisturizing Gel - Clinique
Overal zie ik de lotionversie hiervan voorbij komen en die is zeker ook niet verkeerd, maar voor de zomer is de gel mijn favoriet. Ik gebruik deze gel als dagverzorging voor mijn gezicht. De gel is licht en trekt snel in. Erg prettig wanneer het warm is en als mijn huid wat vetter is. Deze zou ik zo weer opnieuw kopen volgend jaar zomer.

Maximum Protection deodorant - Dove
Met de komst van deze deodorants ben ik echt blij. Dit zijn superdeodorants. Ik ben nog altijd fan van good old Dove original deodorant spray, maar voor warme dagen ga ik toch liever voor deze maximum protection. Deze is in drie varianten verkrijgbaar. Ik heb die met de geur van granaatappel en citroen verbena. Dit is een heel frisse, niet overheersende geur en de deodorant crème werkt gewoon supergoed.

Spray&Go Body Moisturiser - Vaseline
Een snelwerkende, makkelijke bodylotion, wie wil dat nu niet? Nivea heeft al een variant uitgebracht voor onder de douche waarvan ik geen fan ben (glibberzooi in de douche en ik vind het effect te matig), maar deze spray van Vaseline vind ik wél een uitkomst wanneer ik snel bodylotion wil gebruiken. Je moet hem nog wel even uitsmeren na het sprayen, maar hij trekt snel in, ruikt lekker en geeft een langdurig gehydrateerd gevoel aan de huid.

Color Boost & Electric Blue mascara - Bourjois
Beide producten zijn al eens in artikelen voorbij gekomen. Van lipbalm sticks ben ik sowieso fan en deze color boost van Bourjois in de kleur Peach on the Beach heeft de perfecte zomerse perzikkleur. Daarnaast is die makkelijk aan te brengen en voelt die licht, maar verzorgend aan op de lippen. Nice!
Dit jaar zagen we de gekleurde mascara terugkomen. Bourjois bracht verschillende kleurtjes uit en de blauwe mascara Electric Blue was al snel favoriet. Ik draag hem niet elke dag, maar voor de afwisseling draag ik hem met plezier en bij een gekleurde zomerse look doet die het altijd goed!

Refined Golden Bronzing Powder - MAC
Deze bronzing powder bevindt zich al een paar jaar in mijn stash. Hij komt uit de Style Warrior collectie, al is die later nog wel eens uitgebracht. Dit is een bronzer met een gouden shimmer erdoor en ik gebruik hem al vrijwel de hele zomer dagelijks. De shimmer is subtiel en prachtig in zonlicht voor de zo gewilde glow. Dit is echt zo'n product dat ik ineens weer helemaal heb herontdekt en daarom verdient die zeker een plaatsje in dit favorieten-artikel!

Tropical Fusion palet - Covergirl
Dit oogschaduwpaletje heb ik uit Amerika en wauw, wat een geweldige kleuren zitten erin! De kleuren komen het beste uit op een witte basis zoals het Jumbo Pencil Milk van NYX. Ik heb hier al verschillende combinaties mee gemaakt waarvan enkele ook terug te vinden zijn op mijn blog, zoals mijn facelook Atlantis voor Demak'Up en deze zomerlook.

Sunday Funday - Essie
Shame on me, want ik heb nog helemaal geen artikel met dit mooie lakje in de hoofdrol geplaatst, terwijl ik deze kleur toch al meerdere keren gedragen hebben. Deze nagellak heeft een prachtige koraalkleur en de shimmer erin laat je nagels helemaal shinen in het zonlicht. Ja, dit is zeker weten mijn favoriete zomernagellakkleur!

Oil Control Paper - Essence
Onmisbaar voor in mijn tas zijn deze oil control papiertjes van Essence. Gaat je gezicht door de warmte wat glimmen? Even deppen met een papiertje en je kunt weer glimvrij de dag door!

Summer Therapy Silk Protect - BioSilk
Dit is een leave-in conditioner crème. Als ik haast heb en mijn haren toch goed wil verzorgen, dan gebruik ik deze na het haren wassen in plaats van een conditioner onder de douche. Hij maakt mijn haar zachter en verzorgder en de geur is ook nog eens heerlijk! Meer over de Summer Therapy-lijn van BioSilk vind je in mijn eerdere video-review.

Dreams Unlimited Sun Fresh Eau de Toilette - The Body Shop
Deze geur kocht ik vorig jaar en net als vorig jaar komt die weer opniew terug bij mijn zomerfavorieten. Hij ruikt fris naar watermeloen en fruitig en bloemig tegelijk zonder mierzoet te zijn. Ik vind dit echt een heerlijke zomergeur! Helaas was het een limited edition van The Body Shop...
 
Wat zijn jouw zomerfavorieten?

7 comments:

  1. Mooie producten! Ik ben vooral benieuwd geworden naar de deo van Dove. Zie hem op verschillende blogs terugkomen dus dan moet ik hem zeker ook eens proberen :)

    ReplyDelete
  2. Die mac bronzer wou ik vroeger zo graag en was toen te laat -> uitverkocht :d haha. Leuke favorietjes

    ReplyDelete
  3. De Dramatically Different Moisturizing Lotion is ook een favoriet van mij, ik gebruik hem al maanden! Mooi Essie lakje ook.

    ReplyDelete
  4. Sunday Funday is inderdaad een heel mooi lakje! :D Ik wil hem ook nog steeds maar overal uitverkocht!

    ReplyDelete
  5. wauw die MAC bronzer is mooi :D

    ReplyDelete