Sunday, August 25, 2013

Shoplog! Geshopt bij Kruidvat (Essence), HEMA, Etos, Bijou Brigitte, Xenos, Douglas, C&A.

Vanmiddag ben ik even de stad in gegaan en mijn aankoopjes laat ik zien in een filmpje. Lees snel verder!

Vergeet het filmpje niet in HD te zetten.

Mocht je de video niet kunnen zien, klik dan hier.

Alles bij elkaar:

De lipproducten:
Van links naar rechts: HEMA longer lasting lipstick #01, HEMA pure shine lipstick #22 Light Pink en Essence longlasting lipstick #09 Wear Berries! 

6 comments:

  1. Je hebt je best gedaan zeg :-) Die armband heb ik ook, maar met een roze steen.

    ReplyDelete
  2. Vraagje... zijn laarzen met een doodskop erop hip of niet? Ik wil een paar kopen maar ik wil niemand op het schoolplein (ik ben een moeder) schrikken! :) Danica

    ReplyDelete
  3. jaah, dat jurkje is zo leuk! Waarom had je die niet aan vandaag?
    Liefs

    ReplyDelete