Sunday, August 25, 2013

NOTD: Sparkling Peach

Vandaag draag ik net als de afgelopen twee dagen deze combinatie op mijn nagels van een zachte perzikroze kleur met als extra een glittertopcoat erover. Klik verder voor meer swatches!

Mijn handen zijn gelukkig net iets getinter dan in de winter waardoor ik dit soort kleurtjes wel vind kunnen, want anders maken ze zo vaal/bleek. De basis is licht perzikroze en de topcoat heeft gouden glittertjes en wat grotere zilveren glitters.

Ik vind het zo best een leuke combinatie al verlang ik al weer naar de knallende zomerkleurtjes. De glitters doen het wel erg leuk in de zon trouwens!

Ik gebruikte als basis twee laagjes van Walk On Air van Catrice en daarover draag ik één laagje Million Dollar Baby (weer opnieuw te vinden in het assortiment!).
 
Wat vind jij van deze combinatie?

3 comments:

  1. Wat een prachtige combinatie! Ik heb beide lakjes, dus dit ga ik zeker een keer proberen :D

    ReplyDelete