Wednesday, August 28, 2013

NOTD: Artdeco Sparkling Sand #65

Ja, ik doe gewoon weer een nails of the day-artikel, want ik heb een super sandlakje ontdekt! Ik liep door Douglas en zo kwam ik ineens Sparkling Sand lakjes van het merk Artdeco tegen. Ik besloot er op de gok eentje mee te nemen, omdat die er in het flesje al zo mooi uit ziet. Ik ging voor een taupekleurige, nummer 65. Kijk snel verder!

Het begint al geweldig: deze lak dekt in slechts één laagje! Ik heb er alleen een basecoat (La Manicure Miracle Repair 7 van L'Oréal) onder. Ongeveer 5 minuten na het aanbrengen wordt het liquid sand effect zichtbaar en is de lak niet meer glanzend. De kleur van nummer 65 is taupe, dus de ene keer lijkt de nagellak wat koeler en grijzer en de andere keer wat bruiner en warmer, afhankelijk van het licht. Hieronder zie je de eerste swatchfoto die in ochtendlicht is gemaakt.

En de foto's hieronder zijn in avondzonlicht gemaakt. De nagellak fonkelt heel mooi.


De structuur is heel grof en door de glitter lijkt het net het binnenste van een edelsteen.
 
Ik heb deze lak nu drie dagen op mijn nagels en I LOVE IT! Ik heb er al meerdere complimentjes over gekregen, hij is bijzonder en valt echt op. Vooral in zonlicht is die prachtig. Nog veel mooier dan op de foto's. Dit is zeker wel mijn favoriete sand-lakje tot nu toe. Ik vind deze mooier dan mijn liquid sands van OPI en ook mooier dan mijn sand-lakje van het merk ANNY.
 
Deze sparkling sand lak van Artdeco is voor € 8, 95 te koop bij Douglas.
 
Wat vind jij van sand-lakjes en deze in het bijzonder?

8 comments:

  1. Oh my, wat een prachtige kleur!! Deze moet ik hebben!!

    ReplyDelete
  2. lijkt me ook nog wel iets voor mij! lekker sparkly

    ReplyDelete
  3. Mooi lakje, ik hou van dit effect!
    Volg je mij al? Morgen heb ik een winactie waarbij je een roségouden armband van €50 kunt winnen. Kijk even als het je wat lijkt:)

    ReplyDelete