Sunday, July 7, 2013

Zomerlook: Tropical Fusion

Vandaag is het lekker warm en daar hoort een zomerse look bij wat mij betreft. Van Covergirl heb ik het perfecte oogschaduwpalet voor zomerse dagen. Het palet heet Tropical Fusion en vandaag laat ik je er een kleurrijke look mee zien!

Op mijn ogen heb ik alle kleuren van het palet gebruikt. Het is nog best lastig om met zoveel verschillende kleuren te werken, helemaal wanneer je wilt dat ze wel een beetje in elkaar overvloeien, maar ook weer niet helemaal vervagen.


Het is kleurrijk, maar draagbaar! Misschien net even wat anders dan neutrale looks, maar zeker op warme dagen en avonden is het best leuk eens zoiets te dragen. En het is helemaal mooi bij een zongebruinde huid, al heb ik die niet...


In deze look heb ik trouwens de BB cream van Revlon gebruikt, waarover je in mijn vorige artikel de review hebt kunnen lezen. Helaas bevalt deze mij niet zo goed. Wat ik wel een topproduct vind, is de lip butter van Revlon in de kleur Sweet Tart. Deze geeft een frisroze kleur en het is een heel fijn product op zich.

Gebruikte make-up:
- Photoready BB cream, Revlon.
- Glamoflauge concealer, Hard Candy.
- Les Beiges sheer powder, Chanel.
- Translucent loose powder, Essence (oude limited edition).
- Shadow Insurance, Too Faced.
- Tropical Fusion eye shadow palet, Covergirl.
- Lip butter Sweet Tart, Revlon.
- Happy booster blush Pink, Physicians Formula.
- Bouncy blush Pink Plum, Maybelline.
- Oogschaduw Sandy Beach, Catrice (oude limited edition).
- Oogpotlood Crazy Me, Essence (oude limited edition).
- Lashplumper mascara Ultra Black, Sephora.
- 24/7 glide-on eye pencil Zero, Urban Decay.
- Eyebrow gel, HEMA.
Zoals je wel ziet heb ik voor deze look een hoop Amerikaanse producten gebruikt.
 
Houd jij van looks met kleur of speel je liever op safe met neutrale kleuren?

4 comments:

  1. In close up vind ik het iets minder doordat de kleuren niet echt heel goed geblend zijn, maar de totale look vind ik wel heel leuk. Supertoffe ketting draag je ook!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik vond het ook best lastig werken met deze kleurtjes. Ik was bang dat als ik het meer vervagen zou de kleuren niet duidelijk meer zouden overkomen, maar vooral het oranje naar het donkere blauw had wel iets netter gekund. Hm, ik zou toch eens vaker met opvallende kleuren moeten oefenen dan. De ketting is van Primark trouwens!

      Delete
  2. leuke producten ! ik heb sinds kort ook een lipbutter van revlon, fijn spul

    ReplyDelete