Friday, July 19, 2013

Outfit: Neon Accents Office Wear

Veel mensen genieten van hun vakantie, maar ik ga met deze zomerse temperaturen gewoon elke dag naar kantoor. Het is met zulke hitte altijd even restylen naar een zomerse outfit die toch geschikt is om mee naar het werk te gaan. Natuurlijk willen we het met warme temperaturen allemaal luchtig houden, maar teveel blote huid vind ik voor naar het werk not done. Te kort, te strak en/of te bloot zijn no go's binnen een kantoor. Wat ik dan draag? Dat laat ik je in dit artikel zien! Misschien vinden sommigen het braaf, maar hé, een echte office approved outfit met wat gekleurde accenten kan óók leuk zijn. Kijk mee!

Ik heb één voorbeeld als het aankomt op de perfecte kantooroutfit, namelijk de kledingstijl van personage Daphne uit de serie Underemployed (MTV).
Bron afb.
Bron afb.
Zulke mooie, gestylede outfits als zij draagt in de serie, heb ik helaas bij lange na niet, maar zo zou ik het wel willen hebben: Classy, sassy, vrouwelijk en stylish!

De outfit die ik dinsdag droeg, laat goed zien waar ik me 's zomers op kantoor goed in voel: Een nette rok, een simpel koraalroze shirt, zomerse sandalen en wat felgekleurde accenten in mijn make-up en accessoires.


- Linnen shirt: Zara.
- Rok: C&A.
- Sandalen: VanHaren.

De outfit zelf is vrij rustig, dus knallende nagels en lippen vind ik dan wel weer leuk erbij. Ik droeg bij deze outfit Viva Glam Nicki van MAC.

Het scheelt dat ik binnen een kantooromgeving werk waar geen klanten komen, dus een opvallende nagellak is geen probleem. Hier draag ik een neongeel lakje uit de Amerikaanse Walmart. Deze kleur combineert leuk met een stel felgekleurde armbandjes van Etos.

Ik kan natuurlijk mooie, hoge pumps bij deze outfit dragen, maar als het echt warm is, draag ik het liefst open schoenen. Natuurlijk wel met gelakte teennagels als het even kan. Deze sandalen komen van VanHaren en ze lopen comfortabel en dat is ook wel eens fijn.
 
Wat draag jij zomers naar werk/school? En mocht je (bijna) vrij zijn: fijne vakantie!

3 comments:

  1. i love neon, vooral ook op de nagels inderdaad

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit! Heel tof die neon details, i love neon!

    ReplyDelete
  3. Heel leuk, dat neonaccent op je nagels! Moet kunnen, ook op kantoor :-)

    ReplyDelete