Friday, July 12, 2013

NOTD: Girls on Film - Gosh

Mijn laatste aanwinst op nagellakgebied is Girls on Film van Gosh. Goede glitterlakjes kan ik nooit weerstaan, dus geen wonder dat ik deze nu dan ook eindelijk in mijn bezit heb. Om een of andere vage reden had ik hem nooit eerder gekocht, wel gespot, maar vorige week vrijdag heb ik hem aangeschaft. Ik draag hem nu over een lilakleurige lak heen en deze combinatie vind ik heel leuk! Tijd dus voor een Nails Of The Day (NOTD)!

De lak is vrijwel transparant met grote roze zeshoekjes erin en veel holografische glitters. Op de foto bovenaan het artikel zie je het effect van de glitters goed doordat de foto juist niet helemaal scherp is bij mijn nagels.

Ik heb nog een hele hoop foto's waarbij ik je de nagellak in verschillend licht laat zien. Onder Girls on Film, één laagje, draag ik twee laagjes Who are Blue van Catrice en daaronder draag ik nog een laagje Miracle Repair 7 van L'Oréal. Ik draag verder geen topcoat.



De lak draag ik hier op de foto's al twee dagen. Vandaag heb ik hem voor de derde dag op. Ik heb dus Miracle Repair 7 van L'Oréal als basecoat gebruikt en wat een superspul is dat! Doordat mijn nagels daardoor niet splijten, blijft nagellak ook veel langer mooi zitten.

Ik vind de combinatie van de lavendelkleur met het glitterige Girls on Film lakje heel geslaagd. Hieronder zie je de sterren van de show nog even samen: Who are Blue van Catrice en Girls on Film van Gosh.
 
Wat vind jij van deze nails of the day?

4 comments:

  1. Dit is echt een mooie en vrolijke topper voor over bijna elk basis kleurtje.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Mooi! Je kan 'm vast met zowat elke kleur mooi combineren.

    ReplyDelete
  3. Heb hem zelf ook, en door deze review wil ik hem meteen gebruiken haha, wat een prachtige coat!

    ReplyDelete