Sunday, July 21, 2013

Nails Inc. Feathers - Edinburgh

Ineens zie ik overal feather-lakjes opduiken. Dit zijn lakjes met allerlei streepjes erin waardoor je een beetje het effect krijgt van de veren van een vogel. Ik heb zelf een lakje uit de Feathers collectie van Nails Inc. en vandaag laat ik deze aan je zien!

Nails Inc. kwam alweer een tijd geleden met deze Feathers collectie. In Nederland had ik er al eens naar gekeken, maar ik vond de flesjes die zo'n € 15 per stuk kostten, toch wat te prijzig. En toen kwam ik in de Amerikaanse Sephora weer de collectie tegen en daar kostten ze $ 9,50 (omgerekend zo'n € 7,50) en zo besloot ik toch maar mooi om de kleur Edinburgh mee te nemen.

Het flesje ziet er wel heel leuk uit met dat vogeltje erop. Zulke leuke flesjes nagellak kom ik amper tegen. Om de lak dekkend op je nagels te krijgen heb je wel meerdere laagjes nodig. Hieronder zie je Edinburgh op mijn nagels.


Ik vind het effect heel leuk, maar ik vind het niet zo prettig dragen. Sommige streepjes steken uit en dat voelt ongemakkelijk. Zelfs met een topcoat en bijvijlen aan de bovenkant bleef ik hier last van houden.

Na twee dagen gaat deze lak van mijn nagel af en het gekke is dat ik het zo in zijn geheel van mijn nagel kan aftrekken! Hieronder zie je zo'n nagellakschildje. Dat scheelt wel weer poetsen met remover...
 
Nails Inc. is sinds het vertrek van Sephora uit Nederland volgens mij helemaal niet meer te koop in Nederland. Het goede nieuws is dat Sally Hansen met de Fuzzy Coat komt en die lakjes zijn vrijwel hetzelfde als de Feathers van Nails Inc. Deze zullen vanaf augustus bij Ici Paris XL en enkele drogisterijen verkrijgbaar zijn. En wie weet komen Essence en Catrice binnenkort ook wel hiermee? Laten we het hopen! Zelf houd ik het bij deze ene, want ik vind het er gaaf uitzien, maar het draagcomfort is laag, dus ik zal het toch niet vaak meer dragen.
 
Wat vind jij van dit soort nagellak?

6 comments:

  1. Het effect is heel gaaf, maar kan me voorstellen dat het niet zo lekker draagt... :S

    ReplyDelete
  2. Het ziet er wel heel leuk uit!

    ReplyDelete
  3. Het ziet er wel erg tof uit, maar ik zou me ook aan die uitstekende streepjes irriteren!

    ReplyDelete