Tuesday, July 30, 2013

HEMA Bronzing Powder

De HEMA heeft deze zomer een heel mooie bronzing powder in de schappen liggen. Nadat ik er al een keertje mee in mijn handen had gestaan, besloot ik hem de keer daarop toch echt te kopen. Gezichtspoeders met zulke fijne kleuren en een mooi reliƫf erin zijn moeilijk te weerstaan. Kijk mee!

Tja, wat kan ik zeggen? Het is zo toch al een plaatje om te zien? Eigenlijk is dit niet alleen een bronzing powder, maar zit er ook een goede blush in, wat dit poeder extra leuk maakt!
Er zit een ragfijne gouden shimmer door, maar deze is heel subtiel.

Dit poeder geeft je met weinig moeite die healthy J. Lo glow (remember?). Op de swatches hieronder zie je dat het poeder een beetje glanst zonder dat er glitters in zitten.
Voor het beste resultaat breng je de roze kleur aan als blush en meng je de twee kleuren bronzer. De middelste kleur is ietsje oranje, maar in combinatie met de lichte kleur valt dit niet op en krijg je een mooie lichtbruine glans.

Hieronder zie je de blush en bronzer (minder goed te zien) op mijn gezicht. In zonlicht glanst het wat meer, maar daarvan heb ik helaas geen foto. Je ziet hier vooral de roze blushkleur goed.
 
De bronzing powder is er ook nog in een andere variant met wat donkerder kleuren bronzer en een koraalkleurige blush.
 
De bronzing powder kost € 6,50 wat ik best een beetje aan de hoge kant vind voor een HEMA make-up product, maar hij is zijn geld zeker waard!

2 comments: