Sunday, July 28, 2013

Filmpje: What's in my bag?

Vandaag besloot ik ineens een what's in my bag video op te nemen. Het gaat om de tas die ik doordeweeks meeneem naar mijn werk. Ik heb hier één keer eerder een artikel over gemaakt, maar dat is echt zo lang geleden... Ik ben behoorlijk opgeruimd wat betreft mijn tas. Dagelijks neem ik het lipproduct mee dat ik die dag draag, maar die gaat er ook elke avond weer netjes uit. Nu heb ik deze video op zondag opgenomen, dus er zit helemaal geen lipproduct in mijn tas. Wat er wel in zit? Dat zie je in het filmpje als je verder leest!

Vergeet het filmpje niet in HD-kwaliteit te zetten. Mocht je de video hieronder niet kunnen zien, klik dan hier.

2 comments:

  1. super leuke tas heb je, leuk filmpje ook!

    ReplyDelete
  2. Haha, er blijven gewoon maar dingen uitkomen!!! :-) Heel mooie tas, en toffe agenda ook.

    ReplyDelete