Tuesday, July 16, 2013

Filmpje: Colgate Smile Interview

Op de Amsterdam Fashion Week werden de aanwezige bloggers tijdens de MaxWhite One Luminous launch party van Colgate geïnterviewd. Dit interview duurde twee minuten. Dit is precies de tijd die je aan het poetsen van je tanden dient te besteden! Nieuwsgierig naar de vragen en mijn antwoorden? Bekijk dan het filmpje!


Het filmpje is in één keer opgenomen en ik wist vooraf niet wat ze ging vragen, dus dat was best spannend. Ik glim nogal. Het was daar dan ook behoorlijk warm daar en ik heb hier m'n jack nog aan ook.

Lees verder voor een kleine aanvulling en om alsnog het antwoord op mijn laatste vraag te ontdekken!

Ja inderdaad, ik zeg dat ik mijn outfit niet speciaal had uitgekozen, want ik had de broek en het t-shirt al gewoon de hele dag aan! Wél heb ik er mijn accessoires en rode sandalen speciaal voor het event bijgezocht!

De nagellak die ik draag, is de combinatie die ik je vrijdag ook in het Nails Of The Day-artikel liet zien, namelijk Who Are Blue uit een oude limited collectie van Catrice met daarover Girls On Film van Gosh. Ik moest trouwens op het laatste moment voor het event mijn teennagels lakken (anders vind ik het zo kaal eruit zien met sandalen) en die heb ik gelakt met Forever Yummie van Essie. Deze rode lak is al dekkend met slechts één laagje, dus dat is wel ideaal voor als je haast hebt!

En wat betreft de laatste vraag... Ineens wist ik geen antwoord meer te geven, bummer, maar dat zal ik nu alsnog doen! De allergoedkoopste, beste tip die ik nu voor je heb: Neem altijd blotting paper mee! Je ziet namelijk dat ik hier enorm glim en normaal gesproken heb ik deze matterende papiertjes altijd in mijn tas zitten. Blotting paper zijn een soort vloeipapiertjes en je kunt er je gezicht mee afdeppen wanneer je erg glimt. Hierna is je gezicht weer glimvrij. Essence heeft in de Sun Club lijn heel betaalbare oil control paper! Er zitten maar liefst 50 papiertjes in een piepklein doosje, dus er is geen excuus om het niet mee te nemen op warme dagen en wanneer je uitgaat bijvoorbeeld.

2 comments: