Sunday, June 30, 2013

Video: Opgemaakte producten tweede kwartaal 2013

Vandaag is de laatste dag van juni, dus het is weer tijd voor een artikel waarin ik de door mij opgemaakte producten van de afgelopen drie maanden laat zien. Lees verder voor het filmpje!

Vergeet de video niet in HD te zetten en mocht je hem hier niet kunnen zien, klik dan HIER.


De producten:
- Tea Tree Oil, Thursday Plantation (Etos).
- Dream Fresh BB Cream, Maybelline.
- Tandpasta Zendium Classic.
- Aloe Gentle Facial Wash, The Body Shop.
- Douche Body Milk, Nivea.
- Original Deodorant, Dove.
- Verstevigende bodylotion Q10 Plus, Nivea.
- Ayurituel Joyous douchegel, Palmolive.
- Express nail polish remover, Maybelline.
- Microdermabrasian&Peel system, Olay.
- Vitalumière Aqua Cream Compact foundation, Chanel.
- Gliss Kur Total Repair Intensive Repair Mask, Schwarzkopf.
- Gezichtsreiniger, Decubal.
- Almond Scrub Cream, HEMA.
- Dramatically Different Moisturizing Lotion, Clinique.
- Crèmezeep Melk&Honing, Mildeen (Aldi).
- Crèmezeep Zijde, Mildeen (Aldi).
- Miracle Concentrate, VO5.
- Tandenstokers Thin, Jordan.

2 comments:

  1. Dit is het eerste filmpje wat ik van je bekijk, maar ik verveelde me al in de eerste halve minuut!
    Je gebruikt weinig verschillende toonhoogtes,wat het luisteren vermoeiend maakt.
    En verder wil ik je nog een tip meegeven! Hou de producten een tijdje stil voor de camera, zodat de kijkers het etiket ook kunnen zien. Nu zie je dus helemaal niks.
    Dus sorry maar dit is meteen ook het laatste filmpje dat ik bekijk.
    Groetjes Anne

    ReplyDelete