Monday, June 10, 2013

Review: One by One Satin Black mascara Maybelline

De belofte om al mijn mascara's die ik gebruik te reviewen, probeer ik echt na te komen, dus hier is weer een review! Een mascara gebruik ik gemiddeld zo'n twee maanden. Daarna vind ik het wel weer tijd voor een nieuwe, omdat die dan gewoon minder smooth in gebruik wordt. Een tijdje terug gebruikte ik dagelijks de One by One Satin Black mascara van Maybelline en vandaag vertel ik je wat ik van deze mascara vind!

Ik kwam juist uit een periode waarin ik allemaal van die net-niet mascara's had gebruikt en deze mascara van Maybelline was een verademing! Het hoeft dus geen geheim te blijven, dat ik deze erg fijn vind.

Het borsteltje is prima. Ik houd zelf wel van dit soort borsteltjes zonder haren, maar met kunststof kammetjes. Ik kan hier zelf beter mijn wimpers mee scheiden dan met de klassieke borsteltjes.
De substantie is ook goed. De mascara klontert niet en wordt ook niet keihard, dus je behoudt flexibele wimpers. Hij vlekt ook niet. Prima dus!

Het resultaat op mijn wimpers:
Zoals je kunt zien krijg ik er lange, zwarte wimpers mee met ook nog wat volume. Ik ben erg tevreden over deze mascara! Met deze mascara heb ik zelfs drie maanden gedaan in plaats van de voor mij gebruikelijke twee maanden, omdat ik hem zo fijn vond. De mascara in verschillende looks van mij zien? Dat kan hier, hier en hier (klik op de links en ze openen in een nieuw venster).
 
De mascara kost € 14,99 en is bij vrijwel alle drogisterijen verkrijgbaar.
 
Op dit moment gebruik ik alweer even een andere mascara, namelijk de  Lashplumper Ultra Black van Sephora. Uiteraard zal hier ook nog een review van volgen.
 
Welke mascara gebruik jij en ben je er tevreden over?

7 comments:

  1. Ziet er heel erg goed uit! Maar vaak ga ik toch voor wat goedkopere mascara's!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik koop zelf dan ook nooit mascara's voor de normale prijs. Ik wacht altijd tot ik ze in de aanbieding tegenkom. Kruidvat en Etos hebben best vaak leuke aanbiedingen!

      Delete