Friday, June 14, 2013

Nagellak: Cotton Candy Pink & Tinsel Town (Hard Candy)

In Amerika kocht ik twee nagellakjes van het make-up merk Hard Candy: Cotton Candy Pink en Tinsel Town. Dit zijn echt lakjes voor de glitterliefhebbers! In dit artikel laat ik ze aan je zien!

Allereerst een foto van het Hard Candy schap gemaakt met mijn smartphone. Hard Candy is een kleurrijk merk met erg leuke producten. Het is betaalbaar en te koop in onder andere de mega-supermarkt Walmart. Ik heb ook een leuke Fox in a Box blush quad van dit merk en een concealer (zie hier).

Beide lakjes zitten vol glitter, dus ik was gelijk verkocht. Ze kosten $ 4 per stuk.

Cotton Candy Pink is zachtroze van kleur met donkerblauwe en zilveren glitters erin. Hij is met twee laagjes dekkend. Onderstaande foto's heb ik trouwens nog tijdens de vakantie in Amerika gemaakt, in april, en wat zijn mijn nagelriemen daar verschrikkelijk droog zeg. Dat is nu alweer een stuk beter gelukkig.

Het lijkt wel een lakje uit de Jolly Jewels lijn van Golden Rose! Het is een lief roze kleurtje maar die glitters geven het net even wat extra. Nu ik hem zo terugzie, krijg ik alweer zin om hem te dragen!

De andere kleur die ik kocht is een transparant petrolblauw lakje met veel paarse en gouden streepjes en donkergroene glitters. Ik draag deze hier over Hip Queens Wear Blue Jeans van Catrice, maar hij zou ook op zichzelf kunnen in drie laagjes, omdat die dan toch vrijwel dekkend is.


Ik vind lakjes vol glitter altijd leuk, dus deze twee zijn zeker een goede toevoeging aan mijn collectie geweest.

Wat vind jij van deze lakjes en zou je ze zelf dragen?

6 comments:

  1. erg mooie lakjes, jammer dat ze dat merk hier niet hebben.

    ReplyDelete
  2. Allebei erg leuk! De twee is mijn favoriet denk ik :-)

    ReplyDelete
  3. Ah, wat leuk dat je die ene foto ook in Amerika hebt gemaakt! Gaaf dat je zo'n herinnering hier aan hebt. ^^ Lovely nagellakjes, mooie glitters en stukjes zitten erin. Hard Candy.. kom naar Nederland!

    ReplyDelete
  4. Wauw deze zijn echt heeeeeel mooi! En ik ben stiekem jaloers op je trip naar de VS, ik ben zo ontzettend benieuwd naar de Walmart!

    Als je het leuk vind; upload dan vandaag je 3 favo artikelen die je afgelopen week geschreven hebt in mijn linkparty! Je mag hier vandaag vrij reclame maken inclusief een link en een foto naar jouw blog! Bij deze ben je van harte uitgenodigd om mee te feesten!

    Liefs van Rosie

    ReplyDelete