Wednesday, May 15, 2013

Video: Shoplog week 19 - The Body Shop, Douglas, Kruidvat, HEMA en meer

Vorige week had ik veel vrije dagen en toen heb ik heel wat geshopt. Op zondagavond heb ik er een collective shoplog van opgenomen, die je via het filmpje in dit artikel kunt bekijken.

Vergeet de video niet in HD kwaliteit te zetten!

Klik hier als je de video niet kunt bekijken in dit artikel.

Ik heb toch ook nog even foto's gemaakt van alle aankopen, omdat niet alles even goed te zien is. De prijzen heb ik in de video al genoemd.

Boeken:
De boeken van Escober heb ik via Bol.com besteld. Het boek rechts komt van de Albert Heijn.

Cosmetica via Bol.com
De lipsticks zijn uit de Rouge Caresse lijn van L'Oréal: Innocent Pink en Dating Coral. Verder zie je hier nagelstickers van Essie en een Touche Magique concealer van L'Oréal.

HEMA:
Van de make-up maak ik nog een apart artikeltje!

The Body Shop:

Kruidvat:

Douglas:
De nagellak laat ik nog apart in een artikel zien. Het Temperature Rising palet van MAC heb je al kunnen zien in dit artikel.

Etos en De Tuinen:

Shoeby (V&D):

Van Haren:
 
Zo dat was heel wat voor mijn doen! Deze week heb ik een volle werkweek en daardoor heb ik nauwelijks tot geen tijd om winkels te bezoeken, want dan ook wel beter is voor mijn portemonnee, maar ik ben blij met mijn aankopen.
 
Laat me weten wat je er van vindt en of je zelf nog wat leuks geshopt hebt!

Ps. Vergeet Laura's Beautyblog niet te volgen via Bloglovin', Facebook en Twitter (zie de sidebar)! Thanks!

4 comments:

  1. Jawadde, goed geshopt :-) Die MAC quad is zoooo zo zo mooi.

    ReplyDelete
  2. Wat zit je haar leuk :).
    Ook leuke spulletjes hoor.

    Groetjes Petra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk dat je dat zegt over m'n haar, dank je! Ik heb een keertje de stijltang gebruikt.

      Delete