Saturday, May 11, 2013

Look: Temperature Rising eye shadow quad - MAC

Al voordat de Temperature Rising collectie van MAC te koop was, had ik mijn oog laten vallen op het eyeshadow palet met dezelfde naam als de collectie. Ik had hem dan ook gelijk besteld, toen die eenmaal online verkocht werd. Vandaag heb ik een look gemaakt met dit prachtige palet die ik jullie in dit artikel laat zien!

Het Temperature Rising palet is een ware beauty. Dit palet komt uit de zomercollectie van MAC. De verpakkingen zijn voor deze collectie aangepast en in plaats van het gebruikelijke zwart van MAC zijn ze nu brons. Ik vind het erg mooi en stijlvol!

Het andere palet uit de collectie, Bare My Soul, is schijnbaar populairder, want die is bij Douglas online al uitverkocht en die zie ik het meeste terug op beautyblogs. Eigenlijk verbaast me de populariteit van dat palet, want daar zitten naar mijn mening minder aparte tinten in dan in dit palet. Misschien dat mensen juist om de meer gangbare bruintinten het andere palet kiezen, maar ik heb het niet zo op bruin voor mezelf (ik lijk er snel ziek mee), en ik houd wel van paars op de ogen, dus dan zit ik met dit palet goed!
Het palet bevat vier kleuren, voornamelijk paarse tinten, met verschillende finishes.
Met de klok mee vanaf linksboven zie je:
- Performance Art, frosted gold mauve (veluxe pearl)
- Temperature Rising, light warm tanned peach (lustre)
- Swelter, mid-tone grey violet (frost)
- Beauty Marked, charcoal black with red pearl (velvet) 

Mijn look:


Mijn oogmake-up:  

Ik heb Performance Art aangebracht op mijn bewegend ooglid, Swelter in de arcadeboog en Temperature Rising binnenlangs mijn oog omhoog en een beetje om Swelter in de arcadeboog omhoog te vervagen. Met Beauty Marked heb ik een lijntje langs mijn wimpers gezet. Een lichtbeige oogschaduw heb ik onder mijn wenkbrauw gebruikt, met zwart oogpotlood heb ik bovenlangs mijn oog een tightline (op het randje onder je bovenwimpers) gezet en met petrolblauw oogpotlood heb ik mijn waterlijn aangezet. Onder mijn onderste wimpers heb ik roodzwart oogpotlood gebruikt. Natuurlijk heb ik zoals altijd zwarte mascara op mijn wimpers.

Op mijn lippen draag ik Frozen Rose lippenstift van Catrice met daarover Resort Life lipgelée van MAC.

Full Face:


Gebruikte make-up
- Vitalumière Aqua cream compact Beige Rosé, Chanel
- Temperature Rising quad, MAC (LE)
- Blush Pink Cult, MAC
- Blush Eversun, MAC 
- Lipgelée Resort Life, MAC (LE)
- Oogschaduw Sandy Beach, Catrice (LE)
- Lipstick Frozen Rose, Catrice
- Shadow Insurance, Too Faced
- Kohl power eye pencil Raven, MAC
- Camouflage cream Ivory, Catrice
- Lash plumper Ultra Black mascara, Sephora
- Eyebrow gel, HEMA
- Velvet touch eye liner Black Ink, Gosh 
- 24/7 glide-on eye pencil Mainline, Urban Decay
 
Ik heb mijn palet besteld bij Douglas online voor € 38. Bij Douglas online betaal je geen verzendkosten. Het palet is op dit moment nog verkrijgbaar!
 
Wat vind jij van de Temperature Rising collectie, dit palet en mijn look? Laat het me weten bij de reacties!
 
Ps. Meer paarse ooglooks van mij zien? Check:

2 comments:

  1. Die quad is écht mooi! Ik vind de Temperature Rising collectie van MAC in zijn geheel echt heel geslaagd.

    ReplyDelete