Wednesday, May 1, 2013

Koninginnedag 2013: Mijn make-up + outfit!

Het is nu 30 april en bijna middernacht. Vandaag hebben we de (voorlopig) laatste Koninginnedag in Nederland gevierd en is Koning Willem-Alexander beëdigd en ingehuldigd. Ik heb aan het begin van de middag even bij mijn oma tv gekeken naar alle plechtigheden en daarna ben ik met twee meiden nog Utrecht ingegaan. Ik vind het toch altijd wel weer leuk om op Koninginnedag mijn kleding en make-up een oranje tintje te geven en dat heb ik dus dit jaar ook weer gedaan. Kijk mee!

Mijn outfit:
- Winning Ways Dress, SuperTrash (2012)
- Jegging, H&M
- Suède boots, VanHaren

Mijn ooglook:

Voor mijn ooglook heb ik het Respect palet van Sleek gebruikt. De gebruikte kleuren hieruit: Aretha Orange zit op mijn bewegend ooglid, Vandellas in de arcadeboog uitgevaagd met Shalamar. Count Basi Beige zit onder mijn wenkbrauw. De look heb ik afgemaakt met eyeliner, oogpotlood en mascara en natuurlijk is alles aangebracht over een oogschaduwbasis heen zodat het goed bleef zitten. Ik vind deze look zelf ook wel geschikt voor een zomers feest door de tropische kleuren.

Full Face:

De look heb ik afgemaakte met oranjegetinte blush en highlighter die hier op de foto's niet zo goed naar voren komen, en zacht oranje gekleurde lippen. Het oranje op mijn ooglid matcht goed met het jurkje!

Gebruikte make-up:
- Lipliner Nude Coral, Essence
- Corlor Riche balm Caring Coral, L'Oréal (USA)
- Lipstick Reel Sexy, MAC (LE)
- Mineralize skinfinish Center of the Universe, MAC (LE)
- Blush My Highland Honey, MAC (LE)
- Respect palet,Sleek
- BB Alround Foundation 020 Rosy Beige, Catrice
- Shadow Insurance, Too Faced
- Eyebrow Gel, HEMA
- Velvet touch eye liner Black Ink, Gosh
- Kohl Kajal eye pencil, Physicians Formula
- One by One Black Satin mascara, Maybelline
- 2-in-1 Lash Boosting Eyeliner+Serum, Physicians Formula
- Camouflage Cream Ivory, Catrice
- Rice Finishing Powder Soft Bronze, Everyday Minerals
 
Wat vind je van mijn look en voor de Nederlanders: Hebben jullie je nog in het thema van Koninginnedag aangekleed en opgemaakt?

8 comments: