Friday, April 12, 2013

Scrub cream almond HEMA

Toen ik eind vorig jaar naar Bonaire ging, had ik deze scrub cream gekocht om mee op reis te nemen. Uiteindelijk ben ik hem vergeten mee te nemen en een tijdje terug vond ik de scrub cream terug in mijn voorraad met producten. Ik gebruikte hem een keertje en ik was aangenaam verrast! Inmiddels staat die in mijn douche en gebruik ik deze scrub cream regelmatig.

De beschrijving van HEMA (foto's zijn zoals altijd te vergroten door erop te klikken):

De ingrediënten:

De scrub cream:
De scrub cream is een dikke crème substantie met fijne scrubdeeltjes erin. Het is geen stevige scrub, eerder een lichte, maar toch doet die prima zijn werk. Als ik echt een stevige scrub wil gebruik ik een scrubhandschoen of loofah pad, maar voor de andere scrubmomenten voldoet deze scrub cream zeker. Als ik dit product gebruik, voelt mijn huid erna ontzettend zacht en heb ik geen bodylotion meer nodig. Hierdoor ben ik fan van dit product! Hij ruikt trouwens ook nog eens heel lekker subtiel naar amandel.
 
Een fijne scrub cream voor als je een droge huid hebt en een niet al te grove lichaamsscrub zoekt. Hij kost € 3,00 en de tube is makkelijk en fijn om te gebruiken.
 
Welk scrubproduct gebruik jij voor je lichaam?

5 comments:

  1. Klinkt goed! Ik gebruik een scrub van de Yves Rocher.

    ReplyDelete
  2. Ik ken de scrub! Hij is indd erg lekker!!

    ReplyDelete
  3. Klinkt goed! Zelf gebruik ik de abrikozenpitpeeling van Yves Rocher.

    ReplyDelete
  4. Beste Beauty blogger, Bij deze wil ik je laten weten dat ik je genomineerd heb voor de Liebster-award. Wil je meer weten kijk dan op: http://beautyblogbydave.blogspot.nl/2013/04/beauty-blog-by-dave-genomineerd-voor-de.html. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag en ik zou het leuk vinden als je me een link stuurt van het artikel dat je eventueel hieraan besteed. x Beauty Blog by Dave

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Dave, tof! Ik zag pas net je reactie. Schijnbaar eerder gemist door mijn vakantie...

      Delete