Wednesday, April 24, 2013

Outfits of last weekend: California!

Yep, ik ben in de USA geweest voor tien dagen en gisteren ben ik thuis gekomen. Ik ben met mijn ouders meegereisd van Salt Lake City, Utah, naar San Francisco, Californië. Geloof me, tien dagen lijkt dan misschien wel kort, maar tijdens onze road trip heb ik zoveel gezien dat het helemaal de moeite waard was. Misschien plaats ik nog een impressie-artikel, maar nu wil ik jullie even mijn outfits van afgelopen weekend in het zonnige Californië laten zien!

Zaterdag 20 april 2013:
Deze foto is gemaakt bij de Sandmann Inn in Santa Rosa waar we van vrijdag op zaterdag verbleven. Je kon bij het zwembad een ontbijtje nuttigen en het was aangenaam warm. Hier draag ik:
- Zonnebril: Walmart (USA).
- Top: H&M.
- Rok: Forever21.
- Leren ballerina's: Van Haren.
- Ketting: Forever21.
- Armband: Sal y Limon.
- Oorbellen (zilveren creolen): Bijoux Brigitte.

Net als beide foto's hierboven is ook deze onderstaande foto nog bij de Sandmann Inn gemaakt. Inmiddels had ik mijn flatjes omgeruild voor slippers (Grendene Ipanema), omdat het echt heerlijk warm weer was. Ik had alleen niets anders bij me dan deze slippers, omdat ik niet verwacht had op open schoenen te kunnen lopen. Anders had ik wel leuke sandaaltjes of zo meegenomen, maar ja.

De foto hieronder is aan de kust gemaakt, daar waar de Russian River in de Pacific Ocean uitkomt.

Zondag 21 april 2013:
De foto hierboven is gemaakt bij de meest bochtige straat ter wereld, Lombard Street in San Francisco. Ik draag hier:
- Blouse: Primark.
- Broek: Zara.
- Leren ballerina's: Van Haren.
- Tas: We.
- Zonnebril: Walmart (USA).
- Armband: Sal y Limon.
- Oorbellen: Bijoux Brigitte.

Ik had liever een andere kleur tas gehad, maar deze was de enige die ik bij me had... Hieronder sta ik op blote voeten. De straat was zo steil (al zie je dat niet op de foto), dat ik het zo makkelijker vond lopen.

Hieronder nog een foto van de lunch, waar ik een garnalensandwich met friet at.

Wat betreft de kleding die ik bij de Amerikaanse vrouwen gezien heb, kan ik zeggen dat ik in de staten Utah en Nevada vooral veel casual geklede vrouwen (en mannen) zag. Ze lopen veel in jeans en hoodies (capuchontruien) met sneakers eronder. In Californië zie je wel meer de huidige modetrends voorbij komen. Ik zag er veel jeans shorts en zowel lange, wijdvallende, mouwloze blouses als kleurrijke tops met tie dye printjes. Ik heb vooral make-up geshopt natuurlijk. Niet alleen is het veel goedkoper dan in Nederland, vooral van merken zoals Maybelline, er is ook zoveel verkrijgbaar. Binnenkort een shoplog!

1 comment:

  1. Wat leuk! Je hebt het zeker naar je zin gehad :-) Ik heb in 2008 een rondreis van drie weken gemaakt door Amerika, en ik wil écht heel graag nog eens terug.

    ReplyDelete