Tuesday, April 2, 2013

Opgemaakte producten eerste kwartaal 2013

Het is 2 april, dus het eerste kwartaal van 2013 ligt inmiddels alweer achter ons. Ik heb weer heel wat producten opgemaakt in de afgelopen drie maanden en die laat ik je in deze video zien waarbij ik kort vertel wat ik er van vond. Kijk mee en vergeet de kwaliteit niet in HD te zetten!

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Lees verder voor meer productinformatie.

Opgemaakte producten:
- Scheergel sensitive, Kruidvat
- Nourishing oil care dagelijkse intensieve conditioner, Dove
- Fan di Fendi parfum, Fendi
- Sensitive scalp care shampoo, Head&Shoulders
- Original deodorant, Dove
- Oogmake-up remover, Nivea
- Oogmake-up reinigingslotion, Nivea
- Express nail polish remover, Maybelline
 
Ik heb trouwens ook nog een handcrème en primer van The Body Shop weggegooid, maar dat had ik al gedaan voor het maken van het filmpje en dit artikel. De wild rose hand cream in een tube was bijna op, maar het laatstje restje zag er vreemd uit, ondanks dat die nog geen jaar oud was en wel een jaar houdbaar zou zijn. Het was geen egale crème meer, maar er zaten dikkere stukjes door. Ook smeerde die hierdoor niet fijn meer. De pearl radiance primer uit de Lily Cole collectie heb ik ook weg moeten gooien, want deze begon te schiften...
 
Zitten er producten bij die je kent? En weet jij nog een goede deodorant voor me (liefst een spray) voor in de zomer?

Ps. Vergeet me niet te volgen via Bloglovin', Facebook en Twitter, zie de sidebar. Zo ben je als eerste op de hoogte wanneer ik nieuwe artikelen plaats!

6 comments:

  1. Leuk! Er zitten goeie producten bij! Wat die deo betreft, mijn all-time favoriet is de crèmedeo van Louis Widmer. Geen spray dus, sorry, maar ZO efficiënt!

    ReplyDelete
  2. Erg leuk om te zien! Je hebt mooie producten opgemaakt.

    ReplyDelete
  3. Leuk filmpje!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster-award. Dit is een award speciaal voor blogs onder de 200 volgers. De bedoeling is dat jij: 11 feitjes over jezelf vertelt, mijn 11 vragen beantwoordt, 11 andere blogs nomineert en voor die blogs 11 vragen verzint! Het is de bedoeling dat je ook even noemt van wie je deze nominatie hebt gekregen. Laat je het even weten als je een artikel hebt geschreven??

    Liefs, Anouska

    Ps. de vragen die ik voor je bedacht heb kun je vinden op als je op mijn naam klikt en eventjes naar het artikel over de Liebster award gaat. (ik zal hier niet linken)

    ReplyDelete
  4. Leuke producten heb je opgemaakt! Ik vind vooral de NIVEA-producten erg fijn.

    ReplyDelete