Wednesday, April 10, 2013

Ooglook: Purple Push

Af en toe heb ik zin in een paarse look. Ik ben helemaal niet zo gek op de kleur paars, maar paars op de ogen vind ik wel mooi. Laatst maakte ik al een paarse smoky look en de look die ik nu heb gemaakt, heeft er wat van weg, maar is toch weer anders. Het blijft leuk om te experimenteren met kleur!

Ik laat gelijk de close-ups van mijn beide ogen zien. Paars en blauw vind ik zelf wel een geslaagde combinatie, al staat paarse oogschaduw ook erg mooi bij bruine ogen en groene ogen knallen nog meer met paars.




Op mijn ogen heb ik twee kleuren uit het Petal Pusher palet van Wet 'n Wild. De bovenste kleur die ik heb aangemerkt, droeg ik op mijn bewegend ooglid. Die is paarser dan die hieronder lijkt. De kleur eronder droeg ik in de buitenste hoek van mijn oog. In de arcadeboog droeg ik kleurnummer 423 pearl van Inlgot (linksonder). Onder mijn wenkbrauw en in de binnenste hoek van mijn oog droeg ik de lichte highlighterkleur uit het Smoky Moonstone palet van The Body Shop.

Oké geen geweldige full face, maar hij moet er maar mee door... Met flits, dus Casper het spookeffect is weer aanwezig, maar zo zie je wel hoe ik mijn ogen verder gecombineerd heb met de rest van mijn make-up.
Op mijn lippen draag ik Celestial van de Apocalips lip lacquer van Rimmel en op mijn wangen Eversun blush van MAC.

Gebruikte oogmake-up:
- Shadow Insurance, Too Faced 
- Petal Pusher palet, Wet 'n Wild
- Inglot freedom system
- Smoky Moonstone palet, The Body Shop
- Nautica gel eyeliner, Catrice (oude LE)
- Duochrome eyeliner Noir Bleuté, Bourjois
- One by One Satin Black mascara, Maybelline
 
Wat vind jij van deze look?

3 comments: