Friday, April 26, 2013

Nagellak: Lava - Sally Hansen

Vooruitlopend op mijn USA shoplog laat ik alvast een nagellak zien die ik daar gekocht heb. Mijn ultieme zomernagellak heb ik al gevonden en wel in de kleur Lava van Sally Hansen. Dit is een oranjeroze duochrome die zo'n beetje de kleur van de ondergaande zon geeft op je nagels. Kijk mee!

Ik draag drie laagjes op een basecoat (maar zonder topcoat).

Het is een shining beauty in de zon die soms roze lijkt en dan weer oranje. En dat met een prachtige kopergouden gloed erover. Ik weet zeker dat ik deze kleur nog wel vaker zal dragen in de zomer.
 
Wat vind jij van deze nagellak?

5 comments:

  1. wauw wat gaaf!!

    Doe je trouwens al mee met mijn giveaway? Je kan Nike Freeruns in een kleur naar keuze winnen op mijn blog www.jenniefromtheblog.com :)

    ReplyDelete