Monday, April 8, 2013

Catrice Candy Shock highlighter & blush

Van de Candy Shock collectie van Catrice kocht ik de highlighter en de blush. Door de kleuren en swirly patroontjes kon ik deze gewoon niet weerstaan. In dit artikel laat ik ze aan je zien, met swatches erbij!

De multicolour highlighter heeft de naam Vanilla Love en de multicolour blush heet Sugar Shock. Wat zien ze er toch mooi uit! Ik kan er wel een tijdje naar kijken.
 
Multicolour highlighter Vanilla Love:

Multicolour blush Sugar Shock:

Ik kan alleen maar zeggen dat ik ze er in de verpakking prachtig vind uitzien. De producten zijn alleen niet zo goed gepigmenteerd. Links zie je (bijna niet) de highlighter en rechts de blush:

Hierboven zie je de swacthes in zonlicht en hieronder in daglicht. Ik heb een paar keer flink moeten wrijven over de poeders om de swatches enigszins zichtbaar te krijgen op de lichte huid aan de binnenzijde van mijn arm.

De blush is nog wel zichtbaar en het is best een lief, fris, roze kleurtje.  De highlighter heeft een heel fijne shimmer die alleen in fel (zon)licht opvalt. Een highlighter zou je normaal gesproken op je jukbeenderen dragen, maar deze highlighter kan ook wel als poeder over het hele gezicht gebruikt worden voor een klein beetje gezonde glow. Daarvoor ga ik hem zelf gebruiken in elk geval. Als highlighter is die namelijk te onopvallend. Ik houd zelf niet zo van een mat, afgepoederd gezicht, omdat ik een lichte glans (geen glim!) altijd wel fris en gezond vind staan, dus dan komt deze highlighter nog wel van pas, maar dus niet helemaal waarvoor die bedoeld is.

De highlighter kost € 4,99 en de blush kost € 4,59. Zowel blush als highlighter zijn onderdeel van de tijdelijke collectie Candy Shock van Catrice die nu bij Kruidvat en Trekpleister verkocht wordt.

Heb jij nog iets gekocht van de Candy Shock collectie?

5 comments:

  1. In de verpakking zien ze er er mooi uit maar jammer van de pigmentatie

    ReplyDelete
  2. Toen ik ze in de winkel zag moest ik ze echt even swatchen, maar hoewel ze er mooi uitzien vond ik de pigmentatie zo tegenvallen dat ik ze maar heb laten staan...

    ReplyDelete
  3. Mooie producten, maar ik vond de pigmentatie in de winkel ook tegenvallen en daarom heb ik ze niet gekocht :)

    ReplyDelete