Sunday, April 14, 2013

3 looks van afgelopen werkweek!

Je ziet verschillende looks op mijn site voorbij komen en ook in het dagelijks leven probeer ik elke dag wel een andere make-up te maken. Natuurlijk heb ik enkele favoriete looks die ik vaker maak, maar ook doordeweeks wissel ik af. In dit artikel laat ik je drie looks uit mijn werkweek zien!

Maandag
Oké, ik kijk een beetje verschrikt, maar hé, maandagochtenden zijn ook om even van te schrikken.
Op mijn ogen draag ik een koperkleur. Ik ben er altijd wat huiverig voor, ondanks dat het een geschikte match bij blauwe ogen zou moeten zijn. Verder heb ik donkerblauwe eyeliner en oogpotlood, matte koraalkleurige lipstick (de populaire Colour Bomb uit een limited edition van Catrice vorig jaar) en perzikkleurige blush. Zelfs met bronzer ben ik nog wit. Het is echt tijd voor de zon!
Op mijn bewegend ooglid heb ik Chopper, Snakebite zit in de arcadeboog en Bootycall als highlighter onder mijn wenkbrauw. Deze kleuren komen uit het Naked 2 palet van Urban Decay.

De gebruikte make-up:

Dinsdag

Deze look lijkt zo op het eerste gezicht wel wat op die van maandag, omdat er een bronskleur op mijn ogen zit, maar toch heb ik weer andere producten gebruikt en net een andere stijl gekozen. Zo heb ik een pittige eyeliner en mijn lippen heb ik juist licht gestift.
Het kwam allemaal door de color tattoo On and On Bronze van Maybelline dat ik deze look maakte. De color tattoo kwam ik tegen in mijn laatje met oogschaduws en eigenlijk gebruik ik deze nooit. Omdat ik net als de dag ervoor weer koraalkleurige kleding aanhad en ik daarbij brons, goud en koper altijd wel mooi vind combineren, besloot ik de color tattoo eens te gebruiken. Ik heb hem nog gemengd met wat bruine oogschaduw Go Charlie Brown van Catrice, in de buitenste hoek en arcadeboog, en wat goud. Op mijn wangen heb ik Hipness blush van MAC en op mijn lippen Cut a Caper lipstick van MAC.

De gebruikte make-up (zonder de lipstick, want die zat in mijn tas):

Woensdag
Op woensdag ging ik voor een look met blauw en grijs. Ik had eerst de zwarte jumbo liner van Sephora als basis aangebracht en daarover heen donkerblauwe oogschaduw. Toen vond ik het geheel mooi, maar wel erg donker voor overdag. Ik heb toen met een glanzende crèmekleur weer wat licht erin aangebracht, zoals je goed ziet op het midden van mijn ooglid.
Op mijn wangen heb ik My Highland Honey blush van MAC en op mijn lippen heb ik net als de dag ervoor Cut a Caper lipstick van MAC. Ik heb deze keer de BB cream van Catrice op en geen bronzer.

Gebruikte make-up:
 
Dit waren drie looks van mijn afgelopen werkweek. Ik hoop dat je het leuk vond om te zien. Welke look vind jij het meest geslaagd?

4 comments: