Sunday, March 3, 2013

NOTD: Jolly Jewels #106 on a black base

De afgelopen dagen heb ik een combinatie op mijn nagels die eraf schittert! Groene, paarse en gouden glitters van de Jolly Jewels #106 geven een geweldig effect op een zwarte basis. Kijk mee naar mijn nails of the day (NOTD)!

Tja, veel hoef ik er niet over te zeggen. Het is gewoon schitterend en mijn nagels zijn echte eye catchers!

De nagellak:
Als basis heb ik de zwarte lak van een colour3 nail polish uit een oude limited edition, CircusCircus, van Essence aangebracht. Het fijne is dat deze zwarte lak in slechts één laagje al dekkend is. Vervolgens heb ik ook slechts één laagje van de Jolly Jewels #106 van Golden Rose aangebracht. Nog geen één van de Jolly Jewels nagellakjes heeft me teleur gesteld. Ik vind ze allemaal even mooi. Ik heb trouwens ook een base- en topcoat van Essence gebruikt. 
 
Ik zal deze lak ook nog een keer laten zien op zichzelf, dus zonder andere kleur eronder, want hij dekt veel beter dan verwacht.
 
Wat vind jij van de combinatie?
 
Ps. Het lakje van Golden Rose kost € 3,95 en heb ik besteld bij nagelgroothandel.nl.

6 comments:

  1. een lakje om verliefd op te worden!

    ReplyDelete
  2. Peggy Sage heeft veel soorten en kleuren nagellak zoals crack style, magneet nagellak, swarovski nagellak, neon nagellak etc!

    ReplyDelete