Sunday, March 31, 2013

Nagellak swatches: the leftovers

Op mijn computer had ik nog foto's van nagellakjes die ik nog nooit in een artikel getoond heb. Het is een beetje een moeilijke groep lakjes, want deels zijn ze achterhaald (crackle trend), al heel vaak vertoond op internet (mintkleurige) of alleen in het buitenland te koop. Dat is de reden dat ik ze nooit eerder heb laten zien, tot vandaag, want ik wil jullie immers toch geen swatches onthouden!

NYC - Mint Macaroon

Deze mintkleurige nagellak van NYC was vorig jaar al erg populair. Ik heb hem ook alweer bijna een jaar in huis. Het is een kleur die ook aankomende lente weer helemaal terugkomt. Ik vind deze net zo leuk als zijn 'zusjes' Bubblegum Pink en Lavender Cupcake. Ook is die nog eens lekker budget proof voor € 2,99.

#320 - She

Deze nagellak kocht ik al weer ruim een jaar geleden bij de DM in Oostenrijk (zie shoplog). Het is een mooi goudkleurig lakje en hij droogt ook nog eens bijzonder snel. Deze is dus niet in Nederland te koop helaas.

Graffiti - Perfect

Deze graffiti nagellak van het merk Perfect (niet in NL te koop, Bulgaars merk) heb ik geswatched op witte nagellak van Etos. Helaas heb ik geen naam of kleurnummer van de nagellak van het merk Perfect. Later bedacht ik dat deze donkergroene crackle vast mooier is over een bruine of camelkleurige lak, omdat je dan een soort camouflage effect krijgt. Tja, crackle is een beetje uit geraakt... Zelf vind ik crackle nog steeds wel leuk op zijn tijd, maar dan vooral de sets van Pupa (deze en deze) en zilver- en goudkleurige crackle (deze en deze).

M202 - PUPA

Toen ik deze nagellak kocht, dacht ik een holografische nagellak te kopen, maar het is eigenlijk niet meer dan een leuk glitterlakje. Ik draag dit lakje hier op zichzelf en hij heeft wel een paar laagjes nodig om enigszins dekkend te zijn. Misschien is die wel leuker over een ander kleurtje heen, maar dat heb ik nooit geprobeerd. Dit frisse frambooskleurige kleurtje heeft geen naam en is volgens het plakkertje aan de onderkant nummer m202. Ik kan hem alleen helemaal nergens online terugvinden, dus geen idee of het nummer wel klopt en of die nog te koop is. PUPA nagellakjes kosten gemiddeld € 6,50 en zijn online te koop en in enkele drogisterijen.

Zo, nu hebben jullie ook eindelijk de nagellakswatches kunnen zien die al zo lang op mijn computer stonden weg te rotten. Binnenkort hoop ik ook weer eens mijn gehele nagellakstash aan jullie te laten zien, so stay tuned!

3 comments:

  1. Mooie lakjes! De NYC lak heb ik ook en die heb ik regelmatig gedragen :D

    ReplyDelete
  2. Die van NYC is tof! Moet ik nogsteeds hebben, haha

    ReplyDelete
  3. Oh die van NYC vind ik heel mooi van kleur.

    ReplyDelete