Thursday, February 21, 2013

W.I.C. by Herome - So Undercover: Becky, Bizzy & Molly

De So Undercover collectie van W.I.C. by Herome, geïnspireerd op de gelijknamige film, is alweer een tijdje uit. Ik heb sinds eind december drie lakjes uit deze collectie in mijn stash die ik in dit artikel eindelijk aan je laat zien. In het kader van 'beter laat dan nooit'. Kijk mee!

In totaal zitten er zes nagellakjes in deze collectie, maar ik heb alleen de drie glitterlakjes gekocht, omdat ik die het mooist vind.

Becky
Dit is een interessant kleurtje. Echt beschrijven kan ik hem niet. Er zit bruin in, maar hij oogt toch ook koel en daarom vind ik hem leuker dan ik had verwacht.

Bizzy

Dit is een mooi paars lakje met veel blauwe en roze glittertjes erin.

Molly
Dit is volgens mij wel het populairste lakje uit de collectie. De kleur is iets warmer dan de andere twee varianten, maar ook deze zit weer vol glittertjes.

Ik vind het drie leuke lakjes. Ik kan geen favoriet kiezen. Ze glitteren lekker opvallend, maar zijn wel goed draagbaar. Ze hebben allemaal meerdere laagjes nodig om dekkend te zijn, maar dat is niet zo'n probleem.

Gelukkig is deze collectie nog steeds online verkrijgbaar bij Douglas.nl. Daar heb ik ze zelf ook besteld. De lakjes kosten € 6,95 per stuk.

Je kende deze lakjes vast al. Heb jij er toevallig ook een paar van? En wat vind je ervan?

4 comments:

  1. dit zijn echt hele toffe lakjes! super mooie kleuren !

    ReplyDelete
  2. Hmmm, ik kan echt niet kiezen tussen de drie. Dus doe maar allemaal dan ;-)

    ReplyDelete