Thursday, February 28, 2013

Look: Irresistible Chocolates

Ook ik kon het niet laten om een nieuwe 3D duo oogschaduw van Essence te kopen. Ik koos voor de kleur Irresistible Chocolates. Ik heb hier een look mee gemaakt die ik je in dit artikel laat zien!

De nieuwe 3D oogschaduws zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Irresistible Chocolates sprak mij gelijk aan. Het zijn twee rustige kleuren die goed draagbaar zijn bij elke gelegenheid.

Ik vind het erg leuk dat de ene kleur zo'n apart reliëfje heeft. Hij lijkt bijna creamy zo.

De foto hieronder is zonder flits in lamplicht gemaakt. Zo zie je de glans en shimmer goed. De kleuren zijn beide vrij koel, wat ik zelf wel mooi vind, want ik houd minder van warme bruintinten. De linker kleur neigt naar taupe en de rechter kleur heeft een koele shimmer erdoor. Pretty combi!
 
Ik heb er een soort nude look mee gemaakt. Het pigment van de 3D oogschaduw is redelijk. Ik heb een sponsapplicator gebruikt om de kleur wat dekkender aan te kunnen brengen. Daarna heb ik de kleuren natuurlijk wel vervaagd met een blending brush om harde lijnen te voorkomen. Mijn huid is licht en glanzend, mijn wangen zijn zachtroze en op mijn lippen draag ik een nuderoze kleur. Dit geeft een vrij zacht en neutraal resultaat. Hieronder zie je de look bij verschillend licht.

Zonder flits:


Met flits:

In het vorige filmpje waarin ik vertel over mijn gezichtsroutine droeg ik deze make-up, al had ik toen een ander lipproduct op, namelijk Cheeky Magenta lipstick van L'Oréal Caresse. Die maakte het wat minder nude.

De make-up voor deze look:
- BB Allround Foundation Rosy Beige, Catrice.
- Matifying Compact Powder, Sephora.
- Camouflage Concealer Ivory, Catrice.
- Touche Magique Concealer, L'Oréal.
- Shadow Insurance, Too Faced.
- Multiplay Eye Pencil 09, PUPA.
- Oogpotlood Smoked Brown, Bourjois.
- Sandy Beach Oogschaduw, Catrice.
- Artfully Lustrous Oogschaduw, Catrice.
- 3D Oogschaduw Irresistible Chocolates, Essence.
- One by One Satin Black mascara, Maybelline.
- Eyebrow Gel, HEMA.
- Azalea Blossom blush, MAC.
- Lipliner Soft Rose, Essence.
- Pro Longwear Lipglass Patience, Please, MAC.
 
Wat vind je van de look en heb jij al een 3D oogschaduw van Essence?

3 comments:

  1. Erg mooie look, die oogschaduw is prachtig :)

    ReplyDelete
  2. Mooi, wat zie je er glamoureus uit! En je haar valt ook heel mooi.

    ReplyDelete