Monday, February 25, 2013

Golden Rose Jolly Jewels nr. 105, 110 en 115

In mijn laatste shoplogvideo heb je ze al even voorbij zien komen: de vijf nagellakjes uit de Jolly Jewels collectie van Golden Rose die heb aangeschaft. Nou ik kan je vertellen dat deze echt geweldig zijn! Dit zijn echt de meest leuke lakjes die ik de afgelopen maanden ben tegengekomen. Ik heb er drie al gedragen, waarvan ik in dit artikel de swatches laat zien, dus lees snel verder!

Van elk lakje heb ik twee laagjes op met een topcoat er over heen. Ik vind dat ze prima dekken en ze houden ook nog eens zeker drie dagen zonder af te bladderen.

Nr. 105:


Nr. 110


Nr. 115


Ik kan geen favoriet kiezen want ik vind ze elk op hun eigen manier geweldig! Wat een glitter en kleur, echt een feestje op mijn nagels. Hier word ik nu blij van!
 
Ik heb nog twee kleuren, namelijk nr. 103 en 106. Deze laat ik een andere keer in een artikel zien.
 
Ik heb deze lakjes voor € 3,95 per stuk (dat is incl. btw, op de site staan ze voor € 3,26 namelijk) besteld bij Nagelgroothandel.nl. Als je daar op werkdagen voor 16.00 uur bestelt, heb je ze de volgende dag al in huis. Ik bestelde op een zaterdag, dus mijn bestelling werd op maandag verwerkt en inderdaad had ik ze op dinsdag in huis.
 
Wat vind jij van de Jolly Jewels lakjes van Golden Rose?

6 comments: