Monday, January 21, 2013

Nagellakcombi: Suede met glitters!

Vorige week had ik You don't know Jacques! (suede) op mijn nagels gedaan, maar al snel vond ik het wat te gewoon en dus nam ik een duik tussen mijn glitter topcoats. Ik vond Million Dollar Baby van Catrice wel een geschikte match en zo glinsterden mijn nagels mij weer vrolijk tegemoet.

You don't know Jacques komt uit een oude collectie van OPI met lakjes met een suede finish. De lak bevat shimmer, maar is toch mat, heel apart.
Million Dollar Baby van Catrice is een topcoat met grove zilveren deeltjes en met gouden glittertjes. Mijn flesje komt uit de Million Styles collectie van begin dit jaar, maar later dit jaar is de nagellak ook nog onder de naam Gold Leaf in de SpectaculART collectie uitgebracht. Wat mij betreft mag die in het vaste assortiment, want het is gewoon een heel leuke topcoat.
Links zie je You don't know Jacques (suede) van OPI en rechts Million Dollar Baby uit de Million Styles collectie van Catrice.

De combinatie van beide lakjes schittert van mijn nagels af!

Ook wanneer het alweer later op de middag is en het grauw en grijs is buiten, lijken mijn nagels wel lichtjes te hebben.
Ik vind deze combinatie geslaagd! Eerder maakte ik al eens een leuke combi met maar liefst twee topcoats uit de Million Styles collectie, waaronder Million Dollar Baby. Die kun je hier terug zien.

Helaas zijn mijn nagels zwak, broos en enorm verkleurd en daarom ga ik proberen voorlopig even geen glitterlakjes te dragen. Vooral in december heb ik veel nagellak gedragen, waaronder ook rode tinten (die zorgen voor verkleuringen) en drie leuke glitterlakjes uit de So Undercover collectie van W.I.C. by Herome. Misschien ken je ze al, maar ik zal ze toch ook in een artikel laten zien. Ik ben gek op glitters, maar zeker met het verwijderen, beschadigen je nagels sneller (het krast dan toch een beetje). Ook helpen de weersomstandigheden niet bepaald mee. Alles is droog, dus ook mijn nagels. Voorlopig zal ik het even met meer neutrale lakjes moeten stellen.

Wat vind jij van deze combinatie?

EDIT: Op mijn smartphone vond ik nog een foto waarop ik de nagellak draag. De combi past perfect bij het vest dat ik droeg en doordat m'n nagels er niet helemaal scherp op staan, zie je juist hoe mooi ze 'shinen'!

4 comments:

  1. Wow, prachtige combi :) Ik merk ook echt dat mijn handen en nagels wat droger zijn!

    ReplyDelete
  2. echt mooie combinatie laura!
    Ik volg jouw nu ook via bloglovin:)
    Liefs wendy
    www.proudbeauty.nl

    ReplyDelete