Saturday, January 26, 2013

Look met Inglot oogschaduws #402 pearl & #423 pearl

Deze look staat al zo lang op mijn computer! Het werd dus de hoogste tijd voor een artikel. In september vorig jaar kocht ik twee oogschaduwkleuren en een cream blush van Inglot (zie review) en daarmee heb ik deze look gemaakt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!

Allereerst mijn oogmake-up:


Even snel de how-to in woord&geschrift: Ik begin natuurlijk altijd met een oogschaduwbasis. Van de Inglot oogschaduws draag ik de lichte kleur, #402 pearl, op mijn bewegend ooglid en de meer donkere kleur, #423 pearl, draag ik in de arcadeboog. Voor wat extra diepte heb ik nog wat auberginekleurige terracotta eyeshadow #113 van Golden Rose toegevoegd. Boven mijn oog zit een eyeliner pen en onder mijn oog heb ik twee kleuren oogpotlood: Zwart op de waterlijn en glanzend bruin daaronder. Onder mijn wenkbrauw en om makkelijker te blenden heb ik een matte, beige kleur oogschaduw aangebracht. Mascara mag nooit ontbreken, dus dat draag ik natuurlijk ook. De namen van alle producten vind je onderaan in de productlijst. En dan laat ik het andere oog ook nog maar even zien, nu we toch bezig zijn...


Ik draag beide oogschaduws nog steeds wekelijks in combinatie op mijn ogen. Ik moet wel zeggen dat ik er tegenwoordig nog een color tattoo van Maybelline in de kleur Permanent Taupe onder doe voor net wat meer kleurintensiteit.

Ik heb natuurlijk ook enkele full face pics. Deze foto's zijn nog van voor mijn laatste kappersbezoek, dus mijn haar is nog wat lichter dan het nu is.
Ik zie er wel wit uit met dank aan de flitser in combinatie met de SPF (dat reflecteert zo lekker) in de Vitalumière Aqua Compact foundation van Chanel.


Ja foto's kiezen blijft moeilijk, dus ik heb er maar verschillende geplaatst. Op de foto hierboven kijk ik wat, euhm... raar, maar die is even voor het vooraanzicht.

Op de foto hierboven zie je wel mooi het dewy effect van de primer van The Body Shop. Hm, nu ik dit zo zie moet ik die maar weer eens gebruiken. Ik houd wel van zo'n glansje op de huid, want ik vind dat fris en gezond staan. Dit heeft mijn persoonlijke voorkeur boven een mat afgepoederde huid.

De foto hieronder is de enige zonder flits (want de rest was met flits).
Hier zie je dat de kleuren van de oogschaduw toch wat koels in zich hebben, al lijken ze op het eerste gezicht (en op de oogfoto's) eerder warm.

Gebruikte make-up (inclusief eventuele links naar reviews e.d.):
 Basis:
- Dream Lumitouch highlighting concealer, Maybelline 
- Pearl Radiance Primer, The Body Shop (LE Lily Cole)
- Vitalumière Aqua Compact foundation #22 Beige Rosé, Chanel
- Matifying Compact Powder, Sephora.
 
Ogen:
- Shadow Insurance, Too Faced
- Oogschaduws #402 pearl en #423 pearl, Inglot
- Terracotta eyeshadow #113, Golden Rose
- Eye liner pen, Catrice (die van Essence heeft m'n voorkeur btw!)
- Black Ink velvet touch eye liner, Gosh
- Effet smoky #71 Smoked Brown, Bourjois (kohlpotlood) 
- Oogschaduw Sandy Beach, Catrice (oude LE)
- LashBlast Volume mascara, Covergirl
- Eyebrow gel, HEMA.
 
Wangen&lippen:
- Cream blush #84, Inglot
- Rose Quartz mineralize skinfinish, MAC
- Lipliner Soft Rose, Essence
- Innocence, Beware! lipstick, MAC
- Cremesheen glass Dynasty at Dusk, MAC 
 
Mijn Inglot paletje heb ik altijd bij de hand op mijn make-up tafel, want de oogschaduws behoren zeker tot mijn favorieten.
 
Wat vind je van deze look?

7 comments:

  1. Wat een schitterende nude look, ook met de lipkleur erbij, lovely combination dame! Oh my, Inglot is geweldig hé? Ik houd echt van het merk. ^^

    ReplyDelete
  2. Mooie look en echt prachtige producten zijn dat!

    ReplyDelete
  3. Hele mooie naturel look! Zo iets draag ik bijna elke dag, vind ik altijd zo mooi staan :)

    ReplyDelete
  4. Hoi!

    Ik heb je 'genomineerd' voor de Liebster Award. Dit is een award voor de kleinere blogs met minder dan 200 followers op GFC. Wil jij je blog promoten? Kijk dan even op mijn blog voor de instructies, de post komt er vanmiddag op!

    Liefs
    www.myglamtown.blogspot.nl

    ReplyDelete