Wednesday, January 9, 2013

Complete look: Nieuwjaarsdag

Je hebt al mijn make-up look van oudejaarsavond kunnen zien die ik maakte met het Smoky Moonstone palet van The Body Shop. In die look gebruikte ik een zwart jumbo pencil als basis waardoor het echt een smoky look werd. In dit artikel laat ik jullie mijn complete look, dus ook m´n outfit, zien van nieuwjaarsdag, waarbij ik het Smoky Moonstone palet juist op een lichte basis heb aangebracht voor een frisse look voor elke dag.

Ik begin gelijk met de oogmake-up. Ik heb het jumbo pencil in Taupe van Sephora over mijn hele ooglid aangebracht en verder heb ik dus de kleuren uit het oogschaduwpalet gebruikt.

Door het taupekleurige potlood als basis is de oogschaduw eerder brons/koperkleurig dan goud en smoky. Ik heb verder alleen een zwart lijntje oogpotlood boven mijn oog en op de waterlijn aangebracht en ik heb een lijntje met het groene Sephora jumbo pencil (Kaki) onder mijn onderste wimpers aangebracht. Verder zit er natuurlijk mascara op mijn wimpers.

De look bij daglicht:

Zoals je ziet is de look heel natuurlijk en zacht.

In mijn oor heb ik een ear cuff die ik bij River Island heb gekocht. Ik vond het leuk om een keer te proberen. Helaas heb ik mijn eigen helix piercing niet meer na een enorme ontsteking eraan te hebben gehad...

De look met gebruik van een flitser:
Op mijn wangen zie je het frisse effect dat mijn favoriete HEMA blusher (#05 van de feestdagencollectie) geeft: Roze wangen met een gezonde gloed...

Mijn outfit:
De trui is van Vero Moda. Deze kocht ik al in het voorjaar van 2012 (zie shoplog). Ik vind het vleermuismodel en de kantaccenten erg leuk. De gewaxte, bordeaukleurige broek is van H&M. Deze heb ik begin vorig jaar al gekocht. De donkerbruine, leren laarzen komen van de Shoe Outlet. Ik heb ze nog niet zo lang. Ik zocht al een tijdje naar echt leren laarzen voor een niet al te hoog bedrag. Deze kostten € 65.

Ik droeg verder een leaf ring van River Island en een armband van Sal y Limon. Ook zie je hier Kingston van W.I.C. by Herome op mijn nagels met het mooie holografische effect.

Wat vind jij van deze look?

6 comments:

  1. mooie look! prachtige SYL armband, ik ben fan!! je ear cuff is echt nice!

    ReplyDelete
  2. Wow, dit is echt een van mijn favoriete looks van jou :)

    ReplyDelete
  3. Heel toffe look, het totaalplaatje klopt!

    ReplyDelete
  4. Echt een super mooie look!

    Liefs
    www.myglamtown.blogspot.nl

    ReplyDelete