Tuesday, December 4, 2012

Shoplog: Make-up & beauty - HEMA, Kruidvat

Gisteren moest ik even voor wat hoognodige spulletjes langs Kruidvat en HEMA maar natuurlijk kon ik de make-up schappen weer niet zomaar voorbij lopen. Kijk mee naar mijn aankopen!

Alle aankopen bij elkaar:

Bij HEMA kocht ik drie dingen:
Soms knip ik mijn nagels (slecht, want dan splijten ze sneller) en soms vijl ik ze. Ik wissel af in vijlen en omdat mijn nagels in de winter wat zwakker zijn, heb ik weer eens een glasvijl gekocht. Deze is heel fijn waardoor je nagels minder snel splijten na gebruik.

Ik kocht twee make-upjes:
Die blush moest ik alleen al om het patroontje hebben (ik ben een verzamelaar), maar de kleur is ook nog eens mooi. Er zit een heel fijne gouden shimmer door het roze. Eye candy! Ik had al een lip balm stick in een lichtroze kleurtje (zie dit artikel) en deze meer opvallende roze wilde ik ook nog graag hebben. Gelukkig was die er nog.

Mijn Kruidvat aankoopjes:

Re-buys:
Dit zijn producten die ik al eerder heb gekocht. Van de better than gel nails top sealer heb ik net mijn eerste flesje opgemaakt. Dit is een fijne, sneldrogende top coat en hij is nog betaalbaar ook. De eyeliner pen van Essence vind ik ook een hit. De stift houdt het langer vol dan die van Catrice, die sneller leek uit te drogen. De nail polish remover pads van Kruidvat vind ik fijner dan die van Etos. Deze zijn handig voor onderweg. Ze stinken ook niet zo.

Nagellak uit de nieuwe limited collectie Fantasia van Essence:
De rest van de collectie sprak mij niet zo aan, maar deze nagellak trok wel mijn aandacht. De kleur heet Take a Ride on Pegasus, wat ik wel een echte fantasy-naam vind. Er zit een aparte blauwe weerschijn in deze lak. Je moet hem echt in real life gaan bekijken om het effect goed te kunnen zien.

Wimpers uit de SpectaculART limited collectie van Catrice:
Ik had al mooie oogschaduws uit de SpectaculART collectie gekocht en nu trokken de losse wimperstukjes mijn aandacht. Ze zitten in drie verschillende lengtes in het doosje en er zit zelfs nog wimperlijm bij. Ik zal er wel mee moeten oefenen!

Had ik maar niet naar het Maybelline schap gekeken, maar door het kaartje met '1+1 gratis' werd mijn aandacht getrokken.
De gewone One by One mascara heb ik al eens gehad en die vond ik best fijn. Ik ben daarom wel benieuwd naar deze Satin Black versie. Ook kocht ik er een Superstay tint gloss bij die belooft 10 uur op je lippen te blijven zitten. Dat zal die wel niet doen, maar dit is wel een product wat ik altijd nog een keer wilde proberen, al ben ik niet zo van de langhoudende lipproducten (vaak uitdrogend!), dus ik ben benieuwd. Ik heb de bessenrode kleur Forever Berry gekocht.

Prijzen:
Hema:
- Glasvijl: € 2,95.
- Blusher: € 5,50.
- Lip balm stick: € 3,50.

Kruidvat:
- Lashes Catrice: € 3,99.
- Eyeliner Pen Essence: € 2,69.
- Better than gel nails top sealer Essence: € 2,59.
- Nagellak Fantasia collectie Essence: € 1,89.
- Nail polish remover pads Kruidvat: € 1,31.
- One by One Satin Black mascara Maybelline: € 15,24.
- Maybelline SuperStay 10h Tint Gloss Forever Berry: € 12,19.
(maar voor Maybelline geldt deze week actie bij Kruidvat: 1+1 gratis!).

En nu is het echt tijd dat ik weer eens kleding of schoenen ga shoppen in plaats van beauty!

Zitten er producten bij die jij ook hebt of fijn vindt om te gebruiken? Van welk product zou je een apart artikel (review/swatches) willen zien?

7 comments:

  1. leuke spulletjes heb je gekocht.

    ReplyDelete
  2. Lekker geshopt :-) Ben wel benieuwd naar de mascara.

    ReplyDelete
  3. Je hebt leuke items geshopt.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  4. zou je de gloss van maybelline revieuwen?

    ReplyDelete
  5. erg leuke aankoopjes. ben benieuwd naar dat lipproduct. x

    ReplyDelete