Thursday, December 27, 2012

NOTD: Perm - W.I.C. by Herome

De kleur Perm van W.I.C. by Herome had ik al langer op het oog. Uiteindelijk heb ik hem besteld bij Bol.com (2 W.I.C.-lakjes voor 7,50 euro!). Gelukkig had ik hem voor Kerstmis binnen, want het is het perfecte kerstkleurtje!

Op Eerste Kerstdag heb ik mijn nagels ermee gelakt. De kleur is dekkend in twee laagjes. De kleur laat zich lastig omschrijven. Ik zie het als een soort roodroze met heel veel fijne glittertjes. Sorry voor het velletje aan de nagel van mijn ringvinger. Ik had mijn nagels net gevijld.
Deze kleur heeft me zeker niet teleur gesteld en is alles wat ik ervan verwacht had. Ik vind het een prachtkleur, maar ik ben dan ook nog altijd gek op glitternagellak. Eigenlijk zou je hem wel in het echt moeten zien, want dan is die nog veel mooier en schitterender. Ook als het geen Kerstmis is, zal ik deze kleur dragen. Hij zit immers vandaag ook nog op mijn nagels.

Wat vind jij van deze kleur?

6 comments: