Sunday, December 23, 2012

FOTD: Happy Hour Bonaire 14/12/2012

In dit artikel zien jullie mijn face of the day (of eigenlijk 'avond') van vorige week vrijdag. Toen was ik nog op Bonaire en ging ik met m'n vriendin en haar familie naar happy hour bij Karel's Beach Bar. Overal zijn de kerstlooks te aanschouwen, maar dit is een zonnige, zomerse look!

Samen met de dag van de bruiloft en nog een keer een etentje, was dit de enige andere keer dat ik me echt uitgebreid heb opgemaakt tijdens mijn vakantie. Overdag vind ik het in een warm land waar je zwemt en zont nauwelijks de moeite. Soms deed ik alleen wat oogpotlood en mascara op, andere dagen gewoon niks.

Mijn oogmake-up:

De look is licht, kleurrijk en zomers. Ik vind het wel echt een Caribische, zonnige look. Het was niet zo makkelijk om te fotograferen in het badkamerlicht van het appartement. Over de mascara ben ik niet zo te spreken. Dit is de Get Big Lashes Volume Boost Waterproof mascara van Essence. Hij blijft prima zitten, maar doet niet zoveel voor mijn wimpers verder.

Ik gebruikte het Moonlight Shimmer palet van Douglas:

Gold Dust zit over mijn bewegend ooglid en Princess heb ik in de arcadeboog gebruikt. De ooglook heb ik afgemaakt met oogpotlood en mascara.

Het totaalplaatje:

Mijn haar is hier nog nat.
Bij de goudkleurige top had ik een witte broek aan. Eigenlijk jammer dat ik geen outfitfoto heb.

Bovenaan het artikel zag je al alle gebruikte producten bij elkaar. Hieronder laat ik nog even de gebruikte producten apart zien.

Oogmake-up:
- Eyeshadow base, Essence.
- 24/7 glide-on eye pencils Mainline en Smog, Urban Decay.
- Moonlight Shimmer palet, Douglas.
- Get big lashes volume boost waterproof, Essence.

Gezicht:
- BB Cream, Maybelline.
- Stay all Day concealer, Essence.
- Bronzing powder Refined Golden, MAC.
- Blush by 3 Lace, Sleek.
Uit het blushpalet van Sleek heb ik de rechter kleur gebruikt en de middelste.

Lippen:

- Lip designer Nude Rose, Catrice.
- Cremesheen glass Dynasty at Dusk, MAC.

De bar die je op het water gebouwd ziet, is Karel's Beachbar. Een erg leuke spot voor een drankje! Helemaal tijdens het dagelijkse happy hour, tussen 17.00 en 19.00 uur elke dag, waarbij de drankjes nét wat goedkoper zijn en daar houden we als echte Nederlanders natuurlijk wel van. Het lijkt net of het cruiseship aan de bar is aangemeerd, maar dat ligt aan een kade erachter hoor.

En deze foto hebben jullie al gezien, maar hier droeg ik dus deze look:

Het is even heel iets anders dan wat je nu overal op de blogs ziet die al helemaal in kerstsfeer zijn, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om te zien.

Vandaag heb ik wel een echte kerstlook gemaakt en die komt maandag online!

3 comments: