Sunday, December 2, 2012

Face of the day met Urban Decay

Vandaag laat ik jullie mijn face of the day (FOTD) zien. Ik had een rustige zondag, maar ging 's middags even gezellig wat drinken met vriendinnen en dus heb ik me toch opgemaakt. Als ik een hele zondag thuis ben, doe ik dat eigenlijk nooit. Ik had zin om mijn nieuwe eye pencils van Urban Decay te gebruiken (zie vorig artikel) en toen heb ik ook het Naked2 palet er maar gelijk bijgehaald. Wat heeft Urban Decay toch fijne producten! Kijk mee naar mijn look van vandaag!

Ogen

Wat betreft mijn oogschaduw heb ik uit het Naked2 palet van Urban Deacy Bootycall op mijn hele bewegend ooglid aangebracht. In de arcadeboog zit Snakebite die ik met behulp van Suspect vervaagd heb. In de binnenste ooghoek heb ik Halfbaked aangebracht voor wat extra glans en op het midden van mijn ooglid zit YDK voor een glanzend oplichtend effect. Als highlighter onder mijn wenkbrauw heb ik Artfully Lustrous van Catrice gebruikt uit de SpectaculART collectie.
De 24/7 glide-on eye pencils van Urban Decay kleuren mooi bij deze look. De petrolblauwe kleur Mainline zit boven mijn oog. De zwarte Zero heb ik op mijn waterlijn aangebracht en de glanzende, koperbruine kleur Smog zit onder mijn onderste wimpers.

Gezicht
Foto's met flits:


Foto's in daglicht:

De look is vrij neutraal geworden, zoals ik ook wilde voor deze gezellige zondagmiddag. Ik vind het petrolkleurige potlood Mainline erg leuk om te gebruiken. De kleur is mooi bij neutrale aardetinten oogschaduw en het haalt het blauw in mijn ogen naar voren. Het kleurde ook nog eens leuk bij mijn top die ik vandaag aan had.

Mond
Om mijn mond wat voller te laten lijken heb ik mijn lippen eerst omlijnd met een lippotlood, toen ingekleurd met lipstick en ik heb er nog een laagje gloss overheen gedaan.

Gebruikte make-up
- Dream Fresh BB cream, Maybelline.
- Stay all day concealer, Essence.
- Cream blush #84, Inglot.
- Daft Pink mineralize blush, MAC.
- Eyeshadow Base, Essence.
- Artfully Lustrous oogschaduw, Catrice (spectaculART le)
- 24/7 glide-on eye pencils Urban Decay in Mainline, Smog en Zero.
- Naked 2 palet, Urban Decay.
- Mascara: Lash Modelling van Barry M over Volume Accelerator (afrader!) van Rimmel.
- Lip designer Nude Rose, Catrice.
- Moisturizing lipstick #01, HEMA.
- Pure color lipgloss Passion Berry, Estée Lauder.

Ik ben maar wat blij dat ik het potlodensetje van Urban Decay nog heb weten te bemachtigen. Miss Lipgloss had er gisteren een artikel over geplaatst en schijnbaar is er veel onduidelijkheid of deze set nu wel of niet bij Sephora in Nederland verkocht gaat worden. Meedere meiden gaven in de reacties onder het artikel van Miss Lipgloss de tip om de set bij Beautybay te bestellen, waar ik de set ook vandaan heb, maar schijnbaar is die daar inmiddels ook niet meer verkrijgbaar. Ik zou het trouwens maar raar vinden (en een domme zet!) als Urban Decay aan meerdere grote beautyblogs de set toestuurt voor reviews, terwijl ze vervolgens nergens in Nederland te koop zijn, dus laten we maar hopen dat Sephora ze toch nog verkopen gaat.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens een FOTD van mij te zien. Laat het me maar weten bij de reacties! Fijne zondagavond!

3 comments:

  1. mooi gedaan. ik wil dat pallete ook graag hebben

    ReplyDelete
  2. Mooie look! Naked 2 is echt mooi! Gebruik hem bijna iedere dag!

    ReplyDelete