Wednesday, December 26, 2012

1ste Kerstdag: Outfit + FOTD

Als ik nu geen tablet had (eentje van Kruidvat, jawel!) had ik nu geen artikel voor jullie want de monitor van mijn vaste computer doet raar. Die flikkert aan en uit. De kabels heb ik al gecontroleerd. Altijd fijn, computerproblemen... Jullie hebben in het vorige artikeltje al een sneek peak gehad, maar vandaag laat ik jullie mijn face of the day (FOTD) en outfit van gisteren zien toen ik kerstdiner met mijn familie had.

Op onderstaande foto zie je mijn look toen die net af was. Ik heb hier alleen mijn lippen nog niet gedaan. Ik heb met een krultang een losse slag in mijn haar gemaakt. Dit zakte later wel een beetje uit, omdat ik door de wind buiten moest lopen, maar dat maakte niet zoveel uit, omdat ik al voor een rommelige slag was gegaan.

Mijn ogen:

Ik had enkele losse oogschaduws van Everyday Minerals erbij gehaald, want die geven zo`n mooi glanzend effect. Het grappige was dat deze ook nog echte kerstnamen hadden als Mistle Toe en Silver Bells.

Complete make-up look net voordat ik de deur uit ging. Hier heb ik dus mijn jas al aan.

Ik weet dat de lipkleur behoorlijk opvallend is, maar mag het een keertje? Ik vind de kleurencombinatie van mijn make-up wel typisch Kerstmis: Groen op de ogen (met feestelijke glitter!) en rood op de lippen!

Wining&dining:
Cheers!!!

Mijn outfit:

Het jurkje komt uit de Matthew Williamson for H&M collectie (2009). Ik draag het niet al te vaak, maar echt bij bijzondere gelegenheden. Ik houd van de opvallende kleuren en het heeft iets feestelijks door de paillettenmouwen. Ik heb mijn sieraden rustig gehouden, want het jurkje is al opvallend genoeg. Ik heb comfortabele leren laarzen aan. Ik had wel liever voor elegante pumps gekozen, maar aangezien ik in slecht weer een behoorlijk stuk door de stad moest lopen, heb ik hier maar van afgezien.

De make-up:

Basis:
- Touche Magique, L'Oréal.
- Dream Fresh BB Cream, Maybelline.
- Start to Finish Soft Bronze rice finishing Powder, Everyday Minerals.

Ogen:
- Shadow Insurance, Too Faced.
- Glitter Glue, Too Faced.
- Eyebrow Gel, HEMA.
- Silver Bells eye shadow, Everyday Minerals.
- Mistle Toe eye shadow, Everyday Minerals.
- Leif losse oogschaduw, Fyrinnae.
- Artfully Lustrous eyeshadow, Catrice.
- Confetti glitters, Wet 'n Wild (Fantasy Makers, Halloween LE).
- Kohl power eye pencil Raven, MAC.
- Black Ink velvet touch eye liner, Gosh.
- Eyeliner pen, Essence.
- Glitter Eyeliner, She.
Ik ben alleen vergeten om de mascara`s af te beelden: Max Volume Collagen van Etos en Lash Modelling van Barry M. Die laatste breng ik over eerstgenoemde heen aan.

Blush:
- Blusher #05, HEMA.

Lippen:
- Superstay 10h Tint Gloss #190 Forever Berry, Maybelline.

Wat vind je van deze look en outfit voor kerst en hoe heb jij je aangekleed en opgemaakt? En ehm, iemand nog tips voor mijn monitor?

5 comments:

  1. leuk.! ik heb die rose blush ook xx

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie look + outfit! Je ziet er heel mooi uit :)

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk jurkje en je make-up zit echt prachtig.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  4. Mooie look, en ook een erg tof jurkje :-)

    ReplyDelete