Monday, November 12, 2012

USA haul: Hard Candy, Wet 'n Wild & Olay

Nee, helaas ben ik niet net terug uit de Verenigde Staten, maar mijn ouders wel. Gelukkig wilden ze wat make-up en andere beautyproducten voor me meenemen waar ik ze zeer dankbaar voor ben. Kijk mee!

Ik had al een tijdje de Microdelivery Peel kit van Philosophy op het oog maar € 65 voor een beautyproduct vind ik toch wel heel veel geld. Wat was ik blij toen ik net voordat mijn ouders weer naar huis zouden gaan een artikel op Beautylab las waarin een vergelijkbare set van Olay (Olaz in Nederland) voorkwam die veel goedkoper is. Alleen is deze nog niet in Nederland verkrijgbaar, maar dat was nu dus geen probleem (nou ja, mijn ouders hebben er nog goed naar moeten zoeken in de Walmart en schijnbaar was het nog het laatste exemplaar ook). Dit is het microdermabrasion&peel system van Olay:
Deze set kost $22,44.

Op internet (de site van Walmart) had ik budget proof make-up producten gezocht die me aanspraken van typisch Amerikaanse merken. Zo zag ik het speelse merk Hard Candy. Hier had ik ooit wel eens een nagellakje (met een plastic ring om het flesje) van gekocht toen ik zelf in Amerika was, maar ik wist niet dat ze een complete make-up lijn hadden. Het leukste product vind ik wel de vierkleurige blush in een doosje die ze Fox in a Box noemen.

Er zijn doosjes verkrijgbaar met verschillende kleurencombinaties. Deze kleurencombi heet Spicy and Sweet. Dat doosje alleen al ziet er ontzettend schattig en vrolijk uit! Deze kost $6,00.

Eye 'm Tired is ook al zo'n leuk product met een grappige, toepasselijke naam. Dit is een koele gel voor onder de ogen die belooft tegen wallen en vermoeid uitziende ogen te werken. Ik heb hem al geprobeerd en het geeft echt een ontzettend verkoelend en fris effect!

Dit product kost $5,00.

Wet 'n Wild is een bekend Amerikaans merk en ik viel gelijk op het oogschaduwpalet met de naam Petal Pusher.
Natuurlijk kun je de kleuren gebruiken zoals je wilt, maar in de kleuren staat gedrukt voor welke plek ze zijn. Zo heb je aan de linkerkant een kolom kleuren voor een daglook en rechts een kolom voor een avondlook. De kleuren zijn niet zo gepigmenteerd als ze er uit zien, maar op een gekleurde basis of nat aangebracht komen ze wel goed tot hun recht. Ik vind de kleuren heel mooi en er zitten zeker wat kleuren bij die ik niet gewend ben met mooie glans- en glittereffecten. Dit palet kost $4,99.

Hoewel ik niet mag klagen over mijn wimpers kunnen ze naar mijn mening nooit vol en lang genoeg zijn. Ik gebruikte een tijdje het lash growth serum van Catrice maar deze is helaas uit het assortiment. Sindsdien is in Nederland een soortgelijk product niet meer in budgetvariant te vinden. Toen ik zag dat Wet 'n Wild zoiets heeft, vroeg ik mijn ouders om er twee voor me mee te nemen (eentje staat niet op de bovenste foto, want die heb ik gelijk in gebruik genomen). Dit megalash serum belooft vollere en langere wimpers in 4 weken. Ik wil er te graag in geloven en of het echt iets doet is de vraag, maar ik gebruik het graag.
Dit serum kost $6,99.

In Amerika vieren ze Halloween zeer groots en opvallend en daarom had Wet 'n Wild een Halloween collectie uitgebracht met de naam Fantasy Makers. In een echte Halloween shop vonden mijn ouders de collectie waarvan ik graag deze confetti glitters wilde. Zo holografisch heb ik ze nog nooit gezien!
Deze losse glitter kost $3,99.

Mijn moeder had nog een glittereyeliner voor me uitgezocht. Erg leuk, omdat ik juist met zo eentje van de Twilight collectie van Essence in mijn handen had gestaan. Gelukkig maar dat ik die dus niet gekocht had.
Deze eyeliner kost $3,99.

Omdat ik aan een oneindige zoektocht naar een goede concealer bezig ben (sinds het budgetmerk 2True niet meer verkocht wordt), kon ik het niet laten om een concealer te laten overvliegen. Deze heavy duty concealer waarmee je zelfs tattoo's (die ik niet heb fyi) schijnt te kunnen wegwerken spreekt me wel aan. Er zit ook een huidkleurig potloodje bij dat mogelijk ook op de waterlijn te gebruiken is.

Deze concealer heb ik al even gebruikt. De kleur lijkt wat gelig, maar is erg licht op mijn huid. Hij dekt goed, dus ik ben benieuwd hoe ik hem op de lange termijn ga vinden. Dit concealer setje kost $6,00.

Swatches van de eyeliner, het huidkleurige potloodje en de concealer:

Ik ben natuurlijk blij met mijn spulletjes. Zit er iets bij waarvan jij graag een review zou willen zien? Laat het me weten bij de reacties!

5 comments:

  1. Leuke spullen, ik ben wel benieuwd naar die Fox in a box ;-)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Die losse glitters zijn prachtig.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  4. Die holografische glitters... ik ga huilen. Ik wil ze ook haha

    ReplyDelete
  5. @Amanda: Haha, ja jij zou er vast een geweldig gave look mee weten te maken! You rock glitter!

    ReplyDelete