Monday, November 12, 2012

NOTD: Alice had a Vision - Again (Essence)

Van de Twilight Breaking Dawn part 2 collectie van Essence heb ik slechts één nagellak gekocht: Alice had a Vision - Again. Dat ik niets met Twilight heb doet er niet toe, deze nagellak is geweldig!

De paarse kleur met roze en tealkleurige glitter geeft een duister effect met sparkle. Ik heb wel drie laagjes moeten lakken voordat die bij mij dekkend was, maar dat heb ik wel voor deze kleur over.
De foto hierboven is in daglicht gemaakt en die hieronder onder lamplicht (beide zonder flits).

Toen ik eens goed in mijn stash keek, dook ik nog twee paarse lakjes op namelijk Out of this World van Orly (links) en Pompous van Rimmel (rechts):

Ik heb ze geswachted op een nagelwiel in dezelfde volgorde als hierboven op de foto. Je ziet dat Out of this World en Alice had a Vision best op elkaar lijken. Eigenlijk verschilt alleen de kleur van de glitter, maar dat zie je vanaf een afstandje nauwelijks. Bijna dupes dus!

Heb jij al zo'n mooi Twilight lakje gekocht?

6 comments:

  1. Ik heb deze ook, erg mooi lakje.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Ik heb de gouden, maar als ik deze zie neem ik 'm ook zeker mee!

    ReplyDelete
  3. ik heb ze alle 4, maar deze is ook mijn favoriet.! xx

    ReplyDelete
  4. Mooi, de lakjes van deze collectie zijn echt stuk voor stuk prachtig.

    ReplyDelete
  5. Heb hem zojuist gekocht, zoooo mooi! Ik had helaas niet genoeg, maar ik ga de zwarte en de gouden ook nog halen! De zwarte, net zoals de paarse, ook als basislak en de gouden ga ik gebruiken om mee te stempelen. De blauwe vind ik niet zo mooi helaas.

    ReplyDelete
  6. ik heb deze ook ik vidn hem heel erg mooi.
    kan ook op mijn blog een review lezen

    ReplyDelete