Sunday, November 4, 2012

My favourite comfy outfit

Op een dag dat ik vooral thuis ben en hooguit even naar buiten ga om boodschappen te doen, draag ik het liefst een outfit die comfortabel is, maar waarmee ik dus nog wel even snel naar buiten kan. Geen fashion, gewoon iets simpels dus.

Het liefst draag ik dan een ruimzittende trui met een legging. Hier draag ik een jeanslegging. Beide kledingstukken komen van de H&M.

En sloffen mogen niet ontbreken... Deze zijn van Hunkemöller.
Als ik dan naar buiten ga, doe ik even snel mijn UGG's aan. Ik heb bailey button UGG's in aubergine die ik eigenlijk alleen draag als ik even het dorp in ga voor de boodschappen of als het vriest.

Helemaal relaxt en gezellig is het als dan ook de kat nog even op schoot komt liggen. Alleen niet zo handig wanneer je ook net een artikel probeert te typen...
Natuurlijks heb ik ook wel eens een pyjamadag waarop ik me niet eens echt aankleed, maar dat is alleen als ik helemaal de deur niet uit hoef.

Wat is jouw favoriete comfortabele outfit waarmee je nog voor de dag kunt komen?

1 comment:

  1. Hmmm, ik kan in mijn comfy outfit écht niet voor de dag komen... :-)

    ReplyDelete