Sunday, November 25, 2012

China Glaze: Make a Spectacle, Polarized & Hello Gorgeous!

Een tijdje terug bestelde ik deze nagellakjes (zie artikel) toen ik in een glitterbui was. Inmiddels heb ik alle lakjes gedragen en vandaag laat ik ze aan jullie zien in dit artikel!

Al deze lakjes bevatten mooie glitters die mij helemaal blij maken. Ik begin met
Hello Gorgeous!

Dit lakje is één en al glitter. Ik draag er geen andere lak onder.

In kunstlicht komen de glitters nog beter tot hun recht.


Polarized
Dit is een lak die ik zelf wel geschikt vind voor kerstmis. De basis is zilver en er zitten gekleurde glitters doorheen.

Hij dekt fantastisch en de gekleurde glitter valt goed op!

Make a spectacle
Mijn favoriet! Deze draag ik over Jaipur (W.I.C. by Herome).


Ik kon niet eens kiezen uit de foto's. Deze komt uit de Wicked collectie die China Glaze dit jaar voor Halloween had. Nou heeft Make a Spectacle inderdaad iets magisch, vooral wanneer je hem over een donkere basislak aanbrengt. Ik vind hem prachtig!

China Glaze is een merk met mooie nagellakjes die ook nog eens prettig lakken en kwalitatief goed zijn. Ik heb deze nagellakjes besteld bij Nailpolish Fashion. Ze kosten daar € 5,95 per stuk.

Ben jij bekend met China Glaze en houd je ook zo van glitterlak?

3 comments:

  1. Super mooie lakken! I love glitter, maar ik draag het niet vaak genoeg :)

    ReplyDelete
  2. De eerste vind ik echt prachtig.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete