Thursday, November 29, 2012

Bestellingen Beautybay en Alice&Jo

Deze week heb ik twee pakketjes ontvangen. Ik had wat besteld bij de Engelse webshop Beautybay en bij de Nederlandse webshop Alice&Jo. Kijk mee naar de inhoud van de pakketjes!

De inhoud van beide pakketjes:

Bij Alice&Jo bestelde ik de Expert Face brush van Real Techniques. Deze kost € 13,50. Ook kocht ik een lip balm van EOS in de variant Pomegranate Raspberry. Dat bolletje ziet er zo grappig uit! Deze lip balm kost € 5,05.
Ik ben benieuwd naar de Expert Face brush die perfect schijnt te zijn voor het aanbrengen van zowel vloeibare als crème foundation. Ik gebruik met mijn droge huid wel eens crème foundation (als ik niet voor BB cream ga) en niet veel kwasten zijn daarvoor geschikt, omdat de haren dan vrij stevig moeten zijn, dus hopelijk doet deze kwast wat ik er van verwacht. Deze kwast voelt wel goed aan, dus ik ben benieuwd!

Bij Beautybay bestelde ik de Smoked 24/7 Glide-On Eye Pencil set van Urban Decay. Elk jaar rond de feestdagen brengt Urban Decay een set met oogpotloodjes uit en deze wil ik al heel lang eens proberen. Vorig jaar lukte het me niet om deze set bij Sephora te kopen. Elke week ging ik er naar vragen en hadden ze de set niet en vertelden ze dat die nog komen moest (de verkoopsters leken amper te weten welke set ik bedoelde) en vervolgens vertelden ze me dat die dan waarschijnlijk uitverkocht was. Ook dit jaar ben ik al een paar keer langs Sephora geweest en ondanks dat de verkoopsters vriendelijk zijn, lijken ze niet veel te weten (of erg geïnteresseerd) over nog uit te komen producten (en dat terwijl verschillende grote blogs over deze set bij Sephora geschreven hebben nadat ze de set ter review ontvangen hadden notabene). Ok, nu klink ik vast een beetje gefrustreerd, maar hé, dat ben ik ook (first world problem!). Toen ik erachter kwam dat Beautybay deze set verkoopt, heb ik hem gelijk besteld. De set kost €32,64 en je betaalt geen bijkomende verzendkosten bij Beautybay.
Geweldige kleuren en ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van deze oogpotloden, want daar heb ik niets dan goeds over gehoord. Een aparte review van deze set volgt!

Voor de rest wil ik nog even het volgende kwijt:
- De foto's zijn overduidelijk met flits genomen. Tja, ik kan helaas niet anders wanneer ik na mijn werk in het donker thuiskom...
- Doordeweekse updates? Sinds de intrede van de koude, donkere dagen heb ik er wat moeite mee, zoals je misschien gemerkt hebt. Doordat het dus zoals gezegd donker is als ik thuiskom is het lastig fotograferen en mijn energieniveau laat ook te wensen over. Wel heb ik genoeg bloginspiratie, dus ja, weekend-updates zullen zeker blijven volgen.
- Ik was vandaag voor het eerst in tijden weer even in de Zara, Mango en H&M. My gosh, het voelt alsof ik onder een steen heb gelegen! Mijn kledingkastinhoud is nodig aan een update toe! De studs&glitter overal spreken me wel aan. Ik kan niet wachten om weer eens flink kleding (en schoenen en accessoires!) te gaan shoppen!

3 comments:

  1. Leuke dingen heb je geshopt! Ben wel benieuwd naar die oogpotloodjes van Urban Decay.

    ReplyDelete
  2. Mooi spulletjes. Ben benieuwd naar de review van de oogpotloden!

    ReplyDelete