Saturday, October 6, 2012

Nailpolishfashion bestelling + NOTD Gem (Nubar)

Toen ik op Beautyscene Make a Spectacle van China Glaze tegenkwam, vond ik dit zo'n gaaf lakje dat ik deze meteen wilde hebben. Ik nam daarom een kijkje in de webshop nailpolishfashion.nl waar ik behalve dit lakje nog meer prachtige lakjes zag die me tegemoet schitterden. Ineens had ik glittermania en zo bestelde maar liefst vijf nagellakjes met glitter- of holografisch effect en dan ook maar gelijk een nagelwieltje erbij om mijn nieuwe kleuren op te swatchen.


Van links naar rechts: Gem (Nubar), Make a Spectacle (China Glaze), Polarized (China Glaze), Hello Gorgeous! (China Glaze) en #119 Holograpic Color (Golden Rose).

De China Glaze lakjes zijn echt liefde voor mij:

Alle lakjes geswatched op het nagelwiel:

Van links naar rechts: Gem (Nubar), Make a Spectacle (China Glaze), Polarized (China Glaze), Hello Gorgeous! (China Glaze) en #119 Holograpic Color (Golden Rose). Lijken Gem en Hello Gorgeous! in de flesjes enigszins op elkaar, geswatched zijn ze toch heel verschillend. In het echt op de nagels zijn ze nog veel mooier. Make a Spectacle komt hier niet echt goed tot zijn recht, zo op zichzelf geswatched, maar je moet hem eens zien schitteren op een donkere lak eronder, dan is die echt prachtig!

Gem van Nubar heb ik gelijk uitgeprobeerd, dus daarom laat ik jullie ook even een nails of the day (NOTD) ermee zien.

De kleur is lastig te omschrijven, omdat deze tusen taupe (grijsbruin) en een koele mauve (paarsige) kleur inzit:



In lamplicht komt het holografische glittereffect iets meer naar voren, al blijft dit lastig vast te leggen op camera.
Vooral in zonlicht is holografische nagellak altijd een feest voor het oog om te zien!

Ik ben blij met dit leuke holografische lakje! Hij is alleen niet zo dekkend. Ik heb hier drie laagjes op en nog zie je bij sommige stukjes mijn nagels er een beetje doorheen. Dat had ik iets beter verwacht voor de prijs van € 8,95 (waarmee het gelijk het duurste lakje uit mijn bestelling is), maar ja... Hij droogt dan wel weer heel snel, dus het lakken van meerdere laagjes duurt gelukkig niet zo lang. Ook zit hij er vandaag al vier dagen goed op in combinatie met de better than gel nails top sealer van Essence. Alle foto's zijn ook pas vandaag genomen, dus dat zegt wel wat.

Ik word zo blij als een kind van deze glitterende, schitterende lakjes! They really make my day! Tja alleen het verwijderen van dit soort nagellak is door de structuur minder leuk... Misschien moet ik ze maar eens dragen op de peel off base coat van Essence?

Ik heb ze trouwens vorige week zondag besteld en dinsdag had ik ze al binnen, goed en wel en netjes verpakt. Ik kan de webshop Nailpolishfashion.nl dan ook zeker aanraden. Het is trouwens niet de eerste keer geweest dat ik nagellak en nagelwieltjes bij deze webshop besteld heb.

Houd jij ook van glitter en holografische nagellak?

3 comments:

  1. Wauw prachtig wat een mooie glitter lakjes!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Ik vind het wel leuk, vooral het holografische effect!

    ReplyDelete