Sunday, October 21, 2012

Nagellak: Marilyn&Me (Catrice)

Marilyn&Me is een lakje dat ik jullie al geruime tijd wil laten zien. Ik kan er wel vanalles over gaan vertellen, maar klik gewoon hieronder op Lees verder >> om de swatches te zien!



Het is lastig de glitters op foto vast te leggen. In het flesje zijn ze beter te zien dan op de nagels. De kleur doet me automatisch een beetje aan Kerst denken, omdat het zo'n feestelijke rode kleur is. Maar ach, ik ben nooit vies van een beetje glitter, dus voor mij kan deze nagellak altijd wel.

Wat vind jij van deze kleur?

Ps. Ik wil proberen vanavond nog een artikel te plaatsen. Ik heb een erg drukke werkweek+weekend achter de rug (en straks ben ik ook nog even de deur uit). Genoeg foto's op mijn computer voor artikelen, maar helaas vrijwel geen tijd om het uit te werken...

5 comments:

  1. Pretty lakje! Ik heb hem ook en ben er blij mee :)

    ReplyDelete
  2. Ik vind het een super mooie kleur! Echt mooi voor in de herfst dat rood, en de glitters maken het wat feestelijker.

    ReplyDelete
  3. echt een leuke kleur voor deze tijd van het jaar!

    ReplyDelete