Sunday, October 14, 2012

Nagellak: Dutch 'Ya Just Love OPI?

Bron afb.

Geweldige titel voor een nagellak toch? Dutch 'Ya Just Love OPI? Dit is een nagellak uit de OPI Holland collection. Ik kocht deze nagellak tijdens de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf met een leuke korting. In dit artikel laat ik jullie de kleur zien.

Mijn swatches zijn niet zo geweldig... Het valt me eerlijk gezegd iets tegen dat deze nagellak in twee laagjes niet volledig dekkend is. Ik houd er niet van om meer dan twee laagjes te moeten lakken en helemaal niet als het om een relatief duurdere nagellak gaat, want dan verwacht ik toch betere kwaliteit. De paarse kleur met shimmer erdoor is wel een interessante najaarskleur!



Mooie najaarskleur, maar ik had er iets meer van verwacht!

Draag jij wel eens paarse nagellak en wat vind je van deze kleur?

3 comments:

  1. ik vind het een mooie kleur, jammer dat ie niet goed dekt.

    ReplyDelete
  2. Leuke kleur, maar niet overweldigend. Ook jammer van de dekking :-(

    ReplyDelete