Monday, October 1, 2012

Babyliss make-up spiegel (8438E)

In dit artikel laat ik jullie mijn nieuwste aanwinst zien: Een make-up spiegel van Babyliss!

Hier prijkt de spiegel op mijn make-up tafel:
Ik wilde erg graag een spiegel met goed licht voor de komende winterperiode en dat is wel de hoofdreden dat ik deze heb aangeschaft. Ik vind het best lastig om me normaal gesproken op te maken terwijl het 's morgens buiten nog donker is en ik onder mijn bureaulamp zit en niet goed kan zien hoe bijvoorbeeld een blush op mijn wangen overkomt in daglicht. Soms zie je in lamplicht nauwelijks wat van een blush en eenmaal buiten lijk je wel een clown, omdat de blush van je wangen afknalt! Dit probleem heb ik niet meer met deze spiegel. Ik was gelijk positief verrast door hoe goed je jezelf erin kunt zien en hoe die het opmaken een stuk aangenamer en makkelijker maakt.

De kenmerken van deze spiegel met typenummer 8438E, zijn:
• Vergrotende spiegel met verlichting (1x en 8x)
• Drie verschillende licht niveaus
• Verlichting met twee lampen
• Glossy Chromen afwerking
• Werkt op netvoeding
• 20,5 CM diameter
• Aan/uit schakelaar
Ik gebruik zelf de spiegelkant die 1 keer vergroot, maar je kunt het spiegeloppervlak dus ook omdraaien en dan vergroot die maar liefst 8 keer!

Wat ik vooral ideaal aan deze spiegel vind, behalve de afmeting, zijn de drie lichtstanden. Je kunt de verlichting zowel op warm licht, koel licht en daglicht zetten. Vroeger kon dit ook een periode in de pashokjes van H&M, maar dat is helaas niet meer.
Warm licht:

Koel licht:

Daglicht, dat eigenlijk tussen warm (lamp) en koel (TL) licht inzit:


De spiegel is heel wat groter dan mijn oude spiegeltje dat er hier maar zielig bij staat:

Ik kan deze spiegel zeker aanraden. Het is best een behoorlijke uitgave, dus misschien ook leuk om als verjaardagscadeau te vragen bijvoorbeeld. Ik heb deze spiegel online besteld bij Fonq voor € 79,99 (geen verzendkosten).

Ps. Misschien is het je opgevallen dat ik de laatste tijd wat minder op jullie reacties heb gereageerd. De knop 'beantwoorden' doet het niet. Dit is een blogger-functie (dus niet iets wat ik zelf kan regelen voor zover ik weet), maar dit is wel vervelend nu want dan kan ik niet direct op de reactie zelf reageren wat ik toch het liefste doe. Hopelijk werkt dit binnenkort weer en dan zal ik weer meer terug reageren, maar ik vind het sowieso superleuk om jullie enthousiaste reacties te lezen! EDIT: volgens mij doet die het weer!

4 comments:

  1. Niet goedkoop, al is hij het volgens mij wel waard! Zeker als je geen al te goeie spiegel/licht in je badkamer hebt (zoals ik dus).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ik had nergens echt goed licht. In mijn badkamer is helemaal geen doen, dus deze spiegel is voor mij echt een uitkomst!

      Delete
  2. Wow, wat een ontzettend gave spiegel!!!

    Ik heb je trouwens genomineerd voor een "Liebster Award" neem een kijkje op mijn blog om te zien wat het inhoudt ♥

    Liefs, Luana
    www.12wear.me

    ReplyDelete
  3. Naar aanleiding van het lezen van jouw review heb ik deze gisteren bij Wehkamp besteld en net geleverd gekregen.Het is nu niet mogelijk om goed te zien of het gewenste effect er is omdat het klaar lichte dag is maar vanavond ga ik eens goed uit proberen of het wat is.Hij mag retour maar denk niet dat dat zal gebeuren Vind dit echt handig!

    Groetjes Petra

    ReplyDelete