Monday, September 24, 2012

Etos mini-nagellakjes geel en wit

Ik heb jullie al het mintgroene en lichtblauwe lakje laten zien van Etos. Beide erg leuke kleurtjes. Ook heb ik een witte en gele nagellak van Etos. Dit zijn voor mij toch kleuren die ik minder snel gebruik, maar laten we eens kijken of het misschien toch wat is.

De witte variant:


De kleur is zo best mooi. Toch zou ik deze eerder als basis onder een andere kleur gebruiken dan zo op zichzelf. Misschien ook leuk (als ondergrond) voor een nail art? Zo op zichzelf moet ik bij wit toch altijd een beetje aan typex (of Pritt correct-it) denken, ondanks dat deze een mooi glanzende crème finish heeft.

De gele nagellak:
Sorry voor de ietwat uitgeschoten randjes...

Deze kleur heeft me aangenaam verrast! Dit is zeker geen kleurtje dat tot Pasen in de kast hoeft te blijven. De kleur is opvallend en je wordt er gelijk vrolijk van. Hij combineert mooi met de verschillende hersttinten, dus wat mij betreft prima draagbaar als je van een opvallend kleurtje houdt. Want knallend en opvallend is die zeker!

Grote nadeel van beide lakjes is dat ze wel drie laagjes nodig hebben voordat ze dekkend zijn, want de eerste twee laagjes lakken erg streperig.
Het voordeel is dat ze wel werkelijk langhoudend zijn. Bij mij tenminste dan.

Zijn dit kleurtjes die jij op je nagels zou dragen?

3 comments:

  1. Het wit vind ik echt niks, maar het geel daarentegen vind ik wél heel leuk en zou ik zeker zelf dragen :-) Alleen jammer van de dekking.

    ReplyDelete
  2. Het zijn mooie kleurtjes! Wel jammer dat ze pas na drie lagen dekken. Ik zou ze zeker dragen ;)

    ReplyDelete