Sunday, September 16, 2012

Deodorants Nivea

Ik gebruik op dit moment afwisselend twee deodorants van Nivea, namelijk Dry Comfort en Pure&Natural action (jasmine scent).

Beide deodorants zitten in spuitbussen van 150 ml.

Dry Comfort

Deze deodorant is gelijk een anti-transpirant. Er zitten geen alcohol, conserveringsmiddelen en kleurstoffen in en hij belooft 48 uur effectief en huidverdraagzaam te zijn.

De geur van deze deodorant is niet zo fris. Eerder poederig. Hij trekt snel in en voelt vrijwel gelijk droog aan. Hij houdt vrij lang, maar toch zeker geen 48 uur, al kan ik er wel een dagje mee doorkomen, maar ik transpireer dan ook niet zo snel.

Pure&Natural action

Deze deodorant is vrij van aluminiumzouten en parabenen. Hij belooft de huid te laten ademen, geen witte strepen achter te laten en 24 uur te beschermen.

Deze deodorant vind ik heerlijk ruiken; Fris en bloemig! Tcoh heb ik liever een neutrale geur voor een deodorant, omdat ik niet vind dat een deo je parfum mag overheersen (of dat je vervolgens naar een geurbom van verschillende geuren ruikt). Deze blijft wat langer nat na het aanbrengen. Ook houdt die niet zo lang. Bijspuiten gedurende de dag is zeker een must.

Eindoordeel
De Dry Comfort vind ik prettig, omdat die redelijk goed transpiratie tegengaat, alleen vind ik de geur wat muf. Van de Pure&Natural action vind ik de geur juist heerlijk al kan dit ook een nadeel zijn, omdat die mijn parfum bijna overheerst, maar de werking is wat minder sterk. Ik vind dit best fijne deodorants voor zo af en toe, maar de Dove Original blijft toch stiekem mijn favoriet.

Heb jij wel eens Nivea deodorant gebruikt en zo ja, wat vond je er van?

6 comments:

  1. Ik wissel momenteel af met een nivea en dove deodorant. Maar ook bij mij blijft de Dove Original mijn favoriet :D

    ReplyDelete
  2. Nivea deodorants gebruik ik eigenlijk niet echt. Ik heb wel een mini, maar die zit in mijn tas voor noodgevallen en gebruik ik bijna nooit. Ik ben meer van de Dove deo's en die van The Body Shop vind ik nu ook wel fijn :) Deze klinken wel goed though :)

    ReplyDelete
  3. Ik gebruik eigenlijk gewoon datgene wat momenteel in de aanbieding is. Ik heb dan ook van alles van aanbieding bij de C1000 voor 1 euro tot Action aanbieding van 69 cent. Ja, ik geef er het liefst zo weinig mogelijk aan uit hahaha.

    ReplyDelete
  4. Ik ben echt niet voor deo in sprayvorm. Mijn huid verdraagt het niet. Ik hou het bij deocrème.

    ReplyDelete
  5. Deze zijn beide erg fijn. Mijn favoriete, ik gebruik alleen Nivea.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  6. hay

    umm ik gebruik iegelijk nooit deo van dove
    wel andere producten maar geen deu
    misschien moet ik ook wel eens gaan proberen

    liefs

    ReplyDelete